אכלו לי, שתו לי: על מה התלוננתם השבוע? המצעד של וואלה! עסקים
עשרות תלונות צרכניות מצטברות מדי שבוע במערכת וואלה! עסקים, החל מגושים לא מזוהים בכדי מים ועד לטמפונים שמתפרקים בגוף. איך אפשר להתמודד איתן? יעל געתון מסייעת
עשרות תלונות צרכניות מצטברות מדי שבוע במערכת וואלה! עסקים, החל מגושים לא מזוהים בכדי מים ועד לטמפונים שמתפרקים בגוף. איך אפשר להתמודד איתן? יעל געתון מסייעת
האישה בשנות ה-70 לחייה ניגשה לסניף הרשת בשדרות הגעתון בנהריה, במטרה לממש את השובר, אבל נאלצה לשלם מחיר מלא על ארוחה זוגית. קפה קפה: "נבדוק את התלונה"
את הדברים כתב הערב בחשבון הלינקדאין שלו, בעקבות אירוע הדרת נשים שהתרחש בשבוע שעבר בטיסת אל על מניו-יורק. "לא עושים עסקים עם חברות שמפלות על בסיס גזע, מין או דת" כתב. מנכ"ל אל על: "הוריתי על חידוד נהלים, נוסע שיסרב לשבת ליד נוסע אחר, יורד מיידית מהטיסה"
העונה החמה הגיעה וגם מכשירי החשמל וביחוד המקרר שלנו סובלים מהחום. מה ניתן לעשות כדי לשמור על תקינות המקרר ולחסוך כסף על תיקונים. מדריך
צרכנים רבים מגיעים לא פעם למבוי סתום מול בית עסק, כשמבקשים להחזיר מוצר או לקבל את כספם חזרה. אחת הדרכים להתמודד עם המצב הזה ולממש את הזכויות שלכם היא באמצעות תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות. איך עושים את זה? המדריך המלא
באיחור של 11 אלף ק"מ: שנה וחצי אחרי הקנייה נגרם לרכב נזק בלתי הפיך, אך היבואנית סירבה לתקן בטענה שלא בוצע טיפול ראשון בזמן. בעל הרכב ששילם עשרות אלפי שקלים תבע אותה והגיע להסכם פשרה. שברולט: "במסגרת פסק הדין לא התקבלו טענות התובע"
מנוי מי עדן מחולון קיבל משלוח כדים. כשהרכיב את כד המים על המתקן, גילה חתיכות חומות צפות בפנים. הוא פנה לשירות הלקוחות, שם ענו לו שמעולם לא נתקלו בזה אבל ההחלפה תתבצע רק בעוד שבועיים. מי עדן: "יטופל באופן מיידי, מתנצלים על עוגמת הנפש"
כשפתחה משפחת פינקו את חבילת הפסטה המיובאת על ידי ויטה-פרי גליל שקנתה ברשת חצי חינם הם נדהמו לגלות חרקים הדבוקים למוצר. החברות: "התלונה טופלה והלקוח פוצה"
מוצצים אינם זולים ומחירם יכול להגיע אפילו ל-100 שקלים. למרות העלויות יש להחליפם בתדירות גבוהה. מה לבדוק כשאתם קונים מוצץ ואיך תדאגו שתקבלו תמורה למחיר?
פרסום ראשון: לידי וואלה! עסקים הגיעו תלונות מצרכנים שרכשו מוצרים ב"אאוטלט מותגים". לטענתם, המוצרים לא סופקו והניסיונות להשיג את החברה כשלו. המשטרה פתחה בחקירה
התינוק בן ה-8 חודשים שכב ער ולצדו חלקי המוצץ המפורק שאריזתו נפתחה לפני כחודש. ההורים: "לא תיארנו לעצמנו שנגיע למיטה ונראה את המוצץ בשני חלקים". "מאם": "המוצצים בטוחים לשימוש. ההנחיות הן להחליף כל חודש-חודשיים את המוצץ"
מספר התלונות לנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל נמצא במגמת ירידה תמידית ועמד על 13,228 בשנת 2017. מהן התלונות הנפוצות וכמה זמן לוקח לטפל בהן?
ייצוגית בהיקף של כ-12 מיליון שקל נגד הוט: התובעים טוענים שהחברה החלה לחייב את לקוחות האינטרנט שלה בתשלום חודשי עבור ראוטר שניתן להם עד כה בחינם, ללא הודעה מוקדמת וללא אפשרות לבחור מסלול זול יותר. הוט: "לכל הלקוחות ניתנה הודעה כנדרש"