כל השיטות: כך מטעות רשתות השיווק והאופנה את הלקוחות
בשנה החולפת הדרכים של היצרנים והקמעונאים לבלבל את הצרכן, לדחוף לו מוצרים, להשלות אותו שהוא קונה בהנחה ולהעלות את המחיר מבלי שישים לב - רק התגברו. לפניכם כמה מהקלקולים שראוי לבער מקרבנו
בשנה החולפת הדרכים של היצרנים והקמעונאים לבלבל את הצרכן, לדחוף לו מוצרים, להשלות אותו שהוא קונה בהנחה ולהעלות את המחיר מבלי שישים לב - רק התגברו. לפניכם כמה מהקלקולים שראוי לבער מקרבנו
על פי סקר "מדד ההגינות" שפרסמה המועצה הישראלית לצרכנות טענו 57% מהנשאלים כי נחשפו לאירוע לא הוגן בעת קנייתם ברשתות המזון. ב-2014 עמד שיעור הלקוחות הלא מרוצים על 47% בלבד