"הטבעונים הם מנוע צמיחה שאי אפשר להתעלם ממנו"
בזו אחר זו מסמנות רשתות המזון הענקיות את קהל היעד שנחשב לצומח ביותר
בזו אחר זו מסמנות רשתות המזון הענקיות את קהל היעד שנחשב לצומח ביותר
החברה הודיעה ללקוחותיה כי עודכנה על ידי חברת "מן הטבע", ספק ביצים של המותג הפרטי שופרסל, כי ישנו חשש לחיידקי סלמונלה במספר יחידות ששווקו לציבור
ביהמ"ש העליון דחה אמש את ערעורו של פרופ' ירון זליכה וקבע כי תנובה לא מחויבת לחשוף את דוח מקינזי, שבעקבותיו העלתה את מחיר מוצרי החלב בתחילת העשור
מדובר בעיצום כספי שהרשות השיתה על החברות בינואר 2017, בטענה כי הטעו את הצרכנים כשקראו להם להצטרף אליהן ולקבל שירותי סלולר דור 4 ללא תשלום
הרשת מקבוצת שופרסל תשלם כ-5 מיליון שקל בתמורה ל-51% ממניות חברת בלה, חברת-בת של החברה הציבורית רקח תעשייה פרמצבטית
היקף המכירות השנתי של שימורי יבנה מסתכם בכ-92 מיליון שקל בשנה במונחי מכירות קמעונאיות
בתחילת השבוע הוכרז באסם סכסוך עבודה על רקע הכוונה להעביר 40% מהייצור של החברה הבת טבעול לצ'כיה; במקביל נמכרה פעילת הגלידה, ומתקיימים ניסיונות למכור את "בית השיטה"
לשם כך הקימה אמזון דף רשמי בשפה העברית תחת services Amazon ופונה לקהל המוכרים הישראלים בהצעה להצטרף לזירה שלה
בחודש מאי השנה התאכזבו מאות אוהדי כדורגל לגלות כי הכרטיסים שרכשו לגמר ליגת האלופות - מבוטלים. עבור מנכ"ל איסתא ספורט עדו ווג, מדובר היה בנקודת מפנה
דוח שפרסם ארגון התעופה העולמי (IATA) מעלה כי התוצאות הכספיות של חברות התעופה האמריקאיות הצביעו על גידול ברווחים ומושכות את ממוצע הנתונים מעלה
החברה תמכור את השירות על בסיס הרשת של הוט מובייל
שתי החברות מעכבות לעת עתה את השקת המהירות של הוט בשל התחרות שהיא מעמידה לקצב הגבוה על גבי הסיבים האופטיים שהן משווקות
החוסרים נרשמו בין היתר נרשמו הן ברשתות שיווק גדולות בפריסה ארצית והן במכונות משקאות שמשווקות את המוצרים של החברה
חברת הדירוג מעלות הודיעה השבוע על הורדת הדירוג של סלקום וטלטלה עוד יותר את חברות הסלולר הגדולות שמתקשות להישאר עם הראש מעל המים. למי יש אינטרס לשמור על רמת מחירים נמוכה גם במחיר הפסד, מה מונע מחברות להתמזג, והאם אנו בדרך לגל פיטורים נוסף בענף?
במטרה להנגיש את התרומות לעמותות לציבור הרחב יוכלו משתמשי אפליקציית הארנק הדיגיטלי לתרום לשורת עמותות בכל זמן שיחפצו בכניסה לעמוד מיוחד מדף הבית של האפליקציה
רשתות ההסעדה תופסות נפח הולך וגדל משטחי המסחר בקניונים, אבל במקביל הרגולציה עליהן הוכבדה בשנה הקרובה הן יתמודדו עם אתגר נוסף: אפליקציות משלוחי האוכל שמשנות את השוק
כחלק מהתנהלות עסקית שוטפת, החליטה החברה להוזיל שלושה ממוצריה הפופולריים: חפיסת מרלבורו תעלה 32 שקל לאחר הפחתה של 2 שקלים; מחיר חפיסת L&M יירד ב-2 שקלים ויעמוד על 28 שקל; ומקלוני הטבק למילוי "היטס" יוזלו ב-4 שקלים, ומחירם יעמוד כעת על 30 שקל