וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ארומה: שפע התנצל וישלם

17.11.2006 / 0:06

שפע, מבעלי ארומה, התנצל בפני עובדת כלמוביל אותה גידף, "טעיתי בגדול ואני לוקח אחריות". ישלם לה 100 אלף ש"ח

סער שפע, המייסד והבעלים של רשת בתי הקפה ארומה תל אביב, נפגש אתמול עם מלי שלו, עובדת כלמוביל שתבעה אותו בגין לשון הרע. בפגישה התנצל שפע על הפגיעה המילולית בשלו ועל דבריו הפוגעניים כלפיה. שפע הציג בפניה את מכלול הפעילויות החברתיות להם נותנת הרשת חסות והביע חרטה עמוקה על דבריו.

כמו כן, הגיעו באי כוחם של הצדדים להסכמה בנוגע לפיצוי הכספי שישולם לשלו - בסך 100 אלף שקל. ההסכם יובא בהסכמה לאישור בית המשפט.

שפע הואשם כי פירסם לשון הרע של מלי שלו, כאשר הטיח בה את הדברים הבאים: "את רואה את צבע עורי? אני לבן ואת שחורה. אני אזיין אותך. הלבן הזה ילמד אותך לקח. את כתם שחור. את אשה שחורה ונחותה, את מטומטמת. את אפס, ואני מרוויח 800 דולר לדקה". כך קבעה השבוע סגנית נשיא בית משפט השלום בתל אביב, השופטת שושנה אלמגור, לפני מספר ימים.

לדברי שפע: "הדברים שאמרתי מנוגדים לערכים עליהם חונכתי ועומדים בסתירה מוחלטת לפעילות החברתית אותה אני מוביל כבעל הרשת. גם אם הדברים נאמרו מתוך סערת רגשות אין לכך כל הצדקה. היה לי חשוב להתנצל בפני הגברת שלו ולהציג לה את הפן האחר והאמיתי שלי. ההתנצלות אינה תלויה בהליכים המשפטיים שהתנהלו בינינו. פגעתי בגברת שלו ומגיע לה פיצוי. הפיצוי הכספי משני בעיני. זה לא מה שחשוב באמת. טעיתי בגדול וצריך לדעת לקחת אחריות גם על מעשים בלתי ראויים ולהתנצל. הייתי צריך לעשות זאת מזמן".

שלו אמרה בתגובה כי: "מאוד נפגעתי מהדברים של סער שפע בזמנו. אני חושבת שלאדם במעמדו אסור להשתמש בשפה כה פוגענית ואני מאוד שמחה שהוא לקח אחריות על מעשיו והתנצל. אני מקבלת את התנצלותו. אני חושבת שמדובר כאן בהתנצלות כנה ואמיתית. יש כאן לקח חברתי עמוק ואני חושבת שסער מתכוון לעשות מעשים שיתרמו במישור החברתי למניעת מקרים כאלה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully