וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת מציגה: 3 שעות מת"א לבאר שבע

ענת שתיווי

6.12.2006 / 12:06

נוסעים שעלו אמש על הרכבת לבאר שבע זועמים: "רק אחרי 50 דקות הודיע הכרוז כי יש תקלה". הרכבת: אנחנו מתנצלים

אחרי אין-ספור תקלות ועיכובים בשנה האחרונה, נדמה שברכבת ישראל נשבר שיא חדש: הרכבת בקו תל אביב באר שבע נתקעה אתמול בין לוד לקריית גת במשך קרוב לשעתיים, בשל תקלה טכנית. הרכבת יצאה בשעה 16:10 מתל אביב, ולאחר תלאות ועיכובים הגיעו הנוסעים לבאר שבע בשעה 19:30.

גיא דרורי, שהיה על הרכבת, סיפר לוואלה! חדשות כי במשך 50 דקות ישבו הנוסעים והמתינו להודעה מכרוז הרכבת על הסיבה לעיכוב. לדבריו, רק אחרי שעתיים הגיע קטר לחלץ את הרכבת. הקטר החלופי לקח את הקרונות עד לתחנת קריית גת, שם התבקשו הנוסעים לעלות לרכבת שיצאה שעה מאוחר יותר מתל אביב, ונתקעה אף היא על הפסים, מאחורי הרכבת התקועה.

גיא סיפר עוד כי לא ניתן היה לפתוח את החלונות בקרונות. "בקרון החמישי פתחו את הדלת באמצעות ידית החרום. רק אחר כך הגיע קצין הביטחון של הנסיעה ופתח עם מפתח מיוחד את הדלתות". להערכתו, החלונות נפתחו רק אחרי יותר משעה של המתנה. הוא סיפר עוד, כי רק אחר כך הופעלו המזגנים בקרונות. מדבריו עולה כי איחוד שתי הנסיעות יצר צפיפות גדולה בקרונות הרכבת השניה, ובדרך מקריית גת לבאר שבע עמדו נוסעים רבים.

בנוסף סיפר גיא כי הפיצוי שקיבל לא היה מספק. לפי נהלי הרכבת, על כל חצי שעה עיכוב מזוכה הנוסע בכרטיס נסיעה אחד. העיכוב שנגרם לנוסעים עמד על שעתיים וחצי, אך ביציאה מהתחנה חילק להם המנהל שני כרטיסי נסיעה בלבד.

"הנוסעים יפוצו בהתאם לנהלים"

מהרכבת נמסר בתגובה כי היתה תקלה מכנית בקטר, שלא אפשר היה לתקן במקום ולפתרונה נדרשו להביא קטר חלופי. לטענת הרכבת, מדובר משך הזמן בו נתקעה הרכבת עומד על שעה וארבעים וחמש דקות. "הרכבת מתנצלת בפני הנוסעים והם יפוצו בגין העיכוב שנגרם". דוברת הרכבת נמסר כי עדכון על התקלה התקבל עשרים דקות לאחר שהרכבת נעצרה על הפסים, אך ההודעה לנוסעים התעכבה, כדי לתת לנוסעים את המידע המדויק. עוד נמסר כי נוסעים שלא פוצו בהתאם לנהלים יכולים לפנות לחברה ולקבל פיצוי מתאים .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully