וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס נגד בוהדנה - סיבוב נוסף

נורית רוט

19.12.2006 / 17:15

סוכנות השחקנים של גלובוס הגישה תביעה נוספת נגד הדוגמנית: לא ייתכן שהרוויחה רק 1.1 מיליון שקל ב-5 שנים

סוכנות השחקנים [[לאה גלובוס]] סוכנויות הגישה אתמול לבית משפט השלום בתל אביב תביעה על סך של 467 אלף שקל נגד הדוגמנית [[מירי בוהדנה]]. מהתביעה עולה כי בוהדנה הרוויחה 1.1 מיליון שקל בשנים 2005-2000.

התביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין יוסי כהן ושרגא צייגר ממשרד עורכי הדין יוסי כהן, היא המשכה של תביעה קודמת למתן חשבונות נגד בוהדנה, בה זכתה גלובוס.

תחילת הפרשה ביוני 2000, כאשר בוהדנה חתמה על הסכם בו התחייבה כי גלובוס תייצג אותה באופן בלעדי משך חמש שנים. גלובוס טענה כי בוהדנה הפרה את החוזה ועברה לסוכנות "לוק". לאור זאת, הגישה גלובוס תביעה נגד בוהדנה לגילוי כל ההסכמים עם גופים ועם מפרסמים, עליהם חתמה בין יוני 2000 ליוני 2005 שלא באמצעות גלובוס. בוהדנה טענה להגנתה כי היא בחרה לעבוד עם סוכנות "לוק", שם הציעו לה שינוי של התדמית הפרועה שדבקה בה.

בפסק הדין, שניתן במארס השנה, קבעה השופטת אסתר דודקביץ כי לגלובוס זכות לתבוע את הכספים שלגביהם היא מבקשת לקבל חשבונות. השופטת קבעה כי במהלך המשפט הודתה בוהדנה עצמה כי ידעה והבינה שהחוזה עומד בתוקפו, אלא שהיא בחרה להפר אותו על מנת לקדם את הקריירה שלה. משבחרה לנהוג כך, קבעה השופטת, אין לה להלין אלא על עצמה. לפיכך חויבה בוהדנה לגלות לגלובוס את כל ההסכמים עליהם חתמה בעצמה - או באמצעות סוכנות "לוק" - וכן את ספרי הנהלת החשבונות המתייחסים לכל הכנסותיה בתקופה הנדונה.

בתביעה הנוכחית טוענת גלובוס כי על פי מצוות בית המשפט בתביעה למתן חשבונות, שלחה בוהדנה לגלובוס את דו"ח ההכנסות ביולי; זאת, ארבעה חודשים לאחר מתן פסק הדין, ותוך ניסיון לסכל את אותו, כך נטען. לגלובוס דו"ח הכנסות ממנו עולה כי הכנסותיה בין יוני 2000 לבין יוני 2005 היו בסך 1.1 מיליון שקל. על הדו"ח הוטל צו איסור פרסום.

לטענת גלובוס, דו"ח ההכנסות אינו כולל את כל ההכנסות של בוהדנה בשנים אלו, ולפי הידוע לה היקף ההכנסות של בוהדנה רחב יותר מכפי שהוצג על ידה.

בשלב זה תובעת גלובוס 467 אלף שקל - 30% מהסכום שנחשף בדו"ח ההכנסות. בוהדנה מיוצגת על ידי עורכת הדין טלי ליבליך ממשרד ליבליך מוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully