וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון שטרוזמן עובר לפוקס

רנן פריד

31.12.2006 / 10:50

ה-VOD מרכין את ראשו. הבוקר הודיע סמנכ"ל התוכן של HOT לעובדי החברה על מינויו לתפקיד בכיר בחברת פוקס העולמית

סמנכ"ל התוכן של HOT, אלון שטרוזמן עוזב את החברה. שטרוזמן מונה לתפקיד בכיר בפוקס אינטרנשיונל צ'אנלס מקבוצת ניוזקורפ ברומא, איטליה, ויחל בתפקידו במארס 2007.

שטרוזמן, 36, נחשב לאחד מאנשי התוכן הבולטים והמוכשרים בארץ. הוא משמש כסמנכ"ל התוכן של חברת הכבלים המאוחדת למעלה משנתיים. בעבר שימש כסמנכ"ל ערוצים ותוכן ב"ענני תקשורת", סמנכ"ל תפעול ב-ICP‏ (חברת התוכן של הכבלים). בין המהלכים הבולטים הרשומים על שמו בכבלים: הקמת ה-VOD‏, ההשקעה בהפקות מקור - כולל רבות ב"ז'אנר עליון", הקרב בזירת הטלנובלות ועוד.

אלון שטרוזמן אמר הבוקר: "עברתי תקופה סוערת ומרתקת ב HOT. אני עוזב לקראת אתגר חדש ומשוכנע כי HOT תמשיך להוביל את העשייה הטלוויזיונית בארץ ולשדר תוכן מרתק, מרגש ובעל משמעות אמיתית לצופה הישראלי. אני רוצה להודות במיוחד לעובדים של חטיבת התוכן ב-HOT שהיו שותפים אדירים לעשייה, לחברי בהנהלת החברה ולמנכ"ל דוד קמיניץ על הבעת האמון שנתן בי ועל הזכות לעבוד במחיצתו".

דוד קמיניץ מנכ"ל HOT מסר: "אני רואה בתפקיד שקיבל אלון תעודת כבוד ל-HOT ולטלוויזיה הישראלית ועל כן לא יכולתי לעמוד בדרכו. בכישרונו ובאהבתו למקצוע עמד במרכז המאמץ להפיכת HOT למובילה בתחום התוכן. אני מודה לאלון על תרומתו הגדולה, על תקופה יפה ופורייה ועל בניית חטיבת תוכן לתפארת, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully