וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה הניג תחליף את יורם מוקדי

רוני קורן-דינר

31.1.2007 / 16:50

הניג, חברת מועצת הכבלים ומנהלת אגף קשרי החוץ במשרד התקשורת. המינוי זמני, אך אינו קצוב בזמן. טרם הוקמה ועדת איתור

חברת מועצת הכבלים והלוויין, נעמה הניג, מונתה על ידי שר התקשורת, אריאל אטיאס, לממלאת מקום יו"ר המועצה - כך נודע ל-TheMarker. הניג תחליף בתפקידה את עו"ד יורם מוקדי, המסיים היום את תפקידו. מוקדי, שעדיין לא הודיע לאן מועדות פניו, פרש לאחר שלוש שנים וחצי בתפקיד. בשלב זה, הוא הודיע כי ייצא לחופשה, שלאחריה יפנה ככל הנראה לעסקים פרטיים.

הניג, בת 49, היא כיום מנהלת אגף קשרי חוץ במשרד התקשורת, ובמקביל משמשת כחברת מועצה מזה 6 שנים. בעבר, שימשה בתפקידים נוספים במגזר הציבורי, בהם דוברת משרד התקשורת בזמן מתן הרישיונות הראשונים לחברות הכבלים.

מינויה של הניג לממלאת מקום הוא אמנם מינוי זמני אך אינו קצוב בזמן. זאת, מאחר שלתפקיד יו"ר קבוע של מועצת הכבלים והלוויין עדיין לא הוקמה אפילו ועדת איתור. על כן, הניג עשויה לשמש בתפקיד חודשים ארוכים, בדומה לאילת מצגר, מנכ"לית הרשות השנייה בפועל, אשר ממלאת את מקום המנכ"ל מאז יולי 2006.

בנוסף, יש לקחת בחשבון כי שר התקשורת מנסה לקדם את תוכנית "ברית המועצות" הוותיקה, כלומר איחוד מועצת הכבלים והלוויין יחד עם מועצת הרשות השנייה. משמעות ההחלטה, אם תצא לפועל, היא ששתי המועצות יאוחדו תחת יו"ר אחד ויווסתו יחדיו את כל ערוצי הטלוויזיה של חברות הכבלים והלוויין ושל הזכיינים המסחריים. כיוון שהתהליך צפוי להימשך שנה לכל הפחות, הדבר עשוי לדחות עוד יותר את המינוי הקבוע ליו"ר מועצת הכבלים.

מחר יתקיים דיון נוסף בוועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל הרשות השנייה, אליו יוזמנו כ-6 מועמדים לראיון אישי. בכך, תשלים הוועדה את הראיונות עם 22 המועמדים שהגישו את מועמדותם לתפקיד. נגד עבודת הוועדה הוגשה לפני כשבועיים עתירה לבג"ץ על ידי שניים מהמועמדים, אורן טוקטלי ומיכל ארבל, יחד עם עמותת אומ"ץ. השניים טוענים, כי למדו מכלי התקשורת שמועמדותם נפסלה, וסבורים כי ועדת האיתור פועלת מתוך שיקולים זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully