וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על מציגה: תרגיל סאנדור לטיסות בשבת

4.3.2007 / 11:18

בפעם השניה החודש השתמשה אל על בפתרון יצירתי של נחיתה באירופה לפני כניסת השבת, וטיסת המשך לישראל בחברת "סאנדור"

חברת אל על סבלה בזמן האחרון מביקורת חריפה של הציבור החרדי כנגד חילול שבת. בחברה, שמודעת לחשיבות שמירת הקשר הטוב עם האוכלוסיה החרדית, כמו גם לטובתו של הלקוח החילוני מצאו פתרון מקורי, בדמות חברת הבת של אל על - סאנדור. כך דווח בגלי צה"ל.

שלשום יצא מטוס אל על מטורונטו לישראל באיחור של שמונה שעות. בשל העובדה שטיסה ישירה לישראל הייתה גורמת לנחיתה לאחר כניסת השבת, ובכך – לחילולה, החליטו באל על להפעיל את טיסת סאנדור לישראל.

אל על השתמשה בשיטה זו מספר פעמים בשבועות האחרונים: מטוס אל על נוחת בשדה תעופה אירופאי, במקרה זה בציריך, לפני כניסת השבת, ואז עוברים נוסעיו לטיסה של חברת הבת סאנדור. חברה זו, הטסה בשבת ומוחרמת על ידי החרדים בלאו הכי, היא זו שמחללת את השבת וכך נשמרת האחרונה מחרם של הציבור החרדי עליה.

מנכ"ל אל על חיים רומנו אמר לפני שלושה חודשים, כי טובת הלקוחות נמצאת בראש סדר העדיפויות של החברה, בכל יום בשבוע. לדבריו, "בכוונתנו להמשיך ולדבוק באותה מדיניות, ולכן בפתרון שמצאנו לא נפל דבר חדש".

הציבור החרדי אינו אוהב את פתרון סאנדור שתופס תאוצה, ושם ציינו שהם שוקלים את צעדיהם. עם זאת באל על חוששים מהפסדים כלכליים אם לא יימצא פתרון לטיסות בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully