וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תשודר בערוץ 10

רוני קורן-דינר

22.6.2007 / 0:57

ערוץ 10 רכש את זכויות השידור של מכבי ת"א ביורוליג תמורת למעלה מ-4 מיליון דולר. המשחקים שודרו בערוץ 1 למעלה מ-30 שנה

משחקי מכבי ת"א בכדורסל ביורוליג מצאו בית טלוויזיוני חדש: לאחר שבמשך 30 שנה שידר ערוץ 1 כמעט את כל משחקי הקבוצה במסגרות האירופאיות (בעוד שערוץ 10 שידר את המשחקים בעונת 2002/3 וערוץ 2 בעונת 1993/4 בגביע קוראץ'), סוכם הערב (חמישי) כי משחקי הקבוצה ביורוליג יעברו לערוץ 10 למשך השנתיים הקרובות - כך נודע ל-TheMarker. הערוץ ישלם לבעל הזכויות, אביב גלעדי, למעלה מ-4 מיליון דולר תמורתן. הסכום צפוי לגדול אם תעלה מכבי ת"א לשלב הפיינל פור.

על זכויות השידור של מכבי ת"א בכדורסל התמודדה גם זכיינית ערוץ 2 רשת, ואולם הצעתה להנהלת מכבי ת"א ולגלעדי היתה נמוכה בכ-15% מהצעת ערוץ 10. עם זאת, החוזה בין הצדדים עדיין לא נחתם וקיים עדיין סיכוי שרשת תנסה לשפר את הצעתה. ערוץ 10 ושמעון מזרחי, יו"ר מכבי ת"א, סירבו להגיב על הידיעה.

הקרב על זכויות השידור של משחקי מכבי ת"א בכדורסל ביורוליג לעונה הבאה נמשך מזה מספר חודשים. זאת, לאחר שערוץ 1 הודיע כי בשל מצבה הכספי הקשה של רשות השידור ומחירן הגבוה של הזכויות - 3.8 מיליון דולר - הוא ייאלץ לוותר עליהן. לפיכך, הזכויות נמכרו בסכום זה בהסכם אופציה לאביב גלעדי (אשר הוא בעלי ערוץ הספורט ושותף בזכיינית רשת), וכעת כאמור נמכרו לערוץ 10 תמורת רווח נאה לגלעדי. עונת המשחקים תיפתח באוקטובר 2007.

גלעדי משמש כסגן יו"ר תנועת מכבי העולמי, ושותפו בכל עסקי הטלוויזיה הוא אודי רקנאטי, מבעלי מכבי ת"א.

כשהמשחקים הוקרנו בערוץ 1, כמעט ללא שיווק, הם זכו לרייטינג ממוצע של 15% מדי יום חמישי, ובתקופות שבהן העפילה הקבוצה לפיינל פור היא שברה בערוץ 1 שיאי רייטינג והגיעה ל-38% - ואף יותר מכך כאשר הגיעה לגמר עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully