וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקצירים מליגת העל? לא בבית ספרנו

ליאור ליברובסקי

16.8.2007 / 15:09

תקצירי ליגת העל עוזבים את הערוצים הפתוחים - תכנית סיכום המחזור לא תשודר השבת, ועתידה להמשך העונה בספק. שירים ושערים תשודר כרגיל

חווית הצפייה בכדורגל הישראלי הולכת והופכת לקשה ויקרה מיום ליום. לעובדה שכל משחקי המחזור פרט למשחק המרכזי משודרים בערוצים בתשלום של צ'רלטון כבר התרגלנו, אבל כעת נוחתת מכה נוספת על חובבי הכדורגל. תוכנית סיכום המחזור של ליגת העל בכדורגל, המכילה את תקצירי השערים והאירועים המרכזיים ממשחקי השבת, לא תשודר בשבת הקרובה, ועתידה גם בשבתות הבאות מוטל בספק.

בשנה שעברה שודר מגזין ליגת העל בערוץ 10 בהנחיית יורם ארבל, אך בשל בעלויות צולבות של אביב גלעדי בשני הערוצים, ערוץ 10 לא יכול לרכוש תכנים מערוץ הספורט. המו"מ בין ערוץ הספורט שמחזיק בזכויות השידור, לערוץ 1 שהביע עניין ברכישת התוכנית עלה בימים האחרונים על שרטון, וההסכמה היחידה אליה הגיעו הצדדים היא בדבר זכויות השידור של תוכנית הרדיו "שירים ושערים", שתשודר כבר בשבת הקרובה ברשת ב'. תקצירי המשחקים יועברו בשלב זה רק באתר האינטרנט של ערוץ הספורט, וכל מי שלא מחזיק בגישה למחשב או סתם רגיל לראות כדורגל בטלוויזיה בלבד, ייאלץ להסתפק בשידורי הרדיו בלבד.

תכנית הספורט הותיקה ביותר ברדיו, "שירים ושערים", תשודר ברשת ב' של קול ישראל. כך סוכם בפגישה בין מנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר לבין מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר. התכנית, המשודרת זו העונה ה-34, תחל בשבת בשעה 5 בהנחיית דני דבורין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully