וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספרסו לא קצר

עומר רבין

26.11.2007 / 10:27

סערה בכוס קפה: הישראלי הממוצע מוציא למעלה מ400 שקלים בשנה בבתי קפה. המצטיינים: תושבי אזור הוד-השרון ורעננה

ההתמכרות של הישראלי לקפאין עושה את שלה גם בקופה ומוכיחה שוב מה זורם באמת בעורקיו של המשק: הצרכן הישראלי הממוצע מוציא 405 שקלים בשנה בבתי הקפה, כאשר 5% מהצרכנים משאירים בקופות בתי הקפה לא פחות מ1,500 שקלים בשנה. כך עולה מנתונים שפרסמה היום חברת האשראי Cal לקראת כנס הקפה הישראלי שיערך השבוע.

בניגוד לדעה הרווחת, תל אביב דווקא לא מובילה את טבלת צרכני הקפה ומדורגת רק במקום ה-11 מבחינת אחוז התושבים המבקרים בבתי הקפה. את הרשימה מובילים דווקא תושבי רעננה והוד-השרון המבקרים בממוצע 9 פעמים בשנה בבתי קפה. בירושלים מצהירים רק 25% מהתושבים כי ביקרו לפחות פעם אחת בבית קפה מתחילת השנה, ובקריית שמונה פקדו את בית הקפה בשנה החולפת רק 15 אחוזים. בסך הכל כשליש מהציבור הישראלי ביקר בשנה האחרונה בבתי קפה, ו-2% מצהירים כי הם "יושבים על אספרסו" באופן קבוע בכל שבוע.

עוד נתון מפתיע העולה מהנתונים, הוא ההבדל בין המינים: על פי חברת האשראי הגבר הישראלי מוציא בממוצע 442 ¤ בשנה בבתי קפה, לעומת 357 שקלים באגף הנשי – כאשר בשני המינים מהווה יום שישי את היום החזק ביותר, בעיקר בשעות הבוקר המאוחרות, ויום שבת הוא היום ה"חלש" ביותר. כמו כן נמצא כי כמות הביקורים בבתי קפה גבוהה משמעותית בעונת הקיץ על פי העונות האחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully