וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם ב-80 אגורות

בר חיון

28.11.2007 / 8:26

התחרות בשוק השיחות לחו"ל יצרה רמת מחירים משתלמת בין 4 החברות שנותרו בשוק. אז איך כדאי להתקשר לדוד מאמריקה? המדריך השלם

מישהו בחו"ל אולי מחכה שנתקשר אליו, אבל באמצעות איזו חברה? הצרכנים ניצבים מול שוק ששינה את פניו - סמייל וקווי זהב התמזגו, נטוויז'ן התמזגה עם ברק וסיפחה אליה את גלובלקול, ובזק בינלאומי קלטה לתוכה את בזקכל. אחרי כל השינויים האלה הגיע הזמן לבדוק מי החברה שבאמצעותה הכי משתלם להתקשר לחו"ל.

TheMarker ו"כמה זה?" (kamaze.co.il), אתר השוואת מחירי אינטרנט, סלולר, טלוויזיה וטלפוניה, בדקו איזו חברה מציעה את התעריפים הטובים ביותר לארבעה יעדים , בהתקשרות לטלפונים נייחים. מהבדיקה עולה כי הישראלים עדיין לא גילו את החברה הזולה בשוק: במקרים רבים נמצא כי אקספון זולה יותר ממתחרותיה - בעיקר בהתקשרות של עד כ-120 דקות בחודש, להוציא את רוסיה. ואולם למרות עדיפותה, לאקספון נתח שוק קטנטן, של 4%-5% בלבד, בשוק השיחות הבינלאומיות.

עוד התגלה, כי אקספון היא הזולה ביותר ללקוחות משויכים ללא מבצע, בכל היעדים. עם זאת, אקספון מאבדת את העדיפות כשמדובר בתעריפים ללקוחות משויכים עם מבצע. בשיחות ארוכות, גם לנטוויז'ן-ברק וגם לבזק בינלאומי יש מה להציע לצרכנים.

הפערים בתעריפים של דקת שיחה לחו"ל יכולים להגיע למאות אחוזים. הדבר תלוי לא רק בחברה, אלא גם בסטטוס שלכם כלקוחות "מזדמנים", "משויכים" או "משויכים עם מבצע". לא משנה לאיזה יעד אתם מתקשרים, או באמצעות איזו חברה, הכי משתלם להיות לקוח משויך. כל מה שצריך לעשות לשם כך הוא להרים טלפון לאחת מספקיות השיחות לחו"ל ולבקש להיות משויכים..

לקוחות משויכים בנטוויז'ן-ברק ישלמו 30.85% פחות מלקוחות מזדמנים; לקוחות משויכים של קווי זהב ישלמו 29.72% פחות מלקוחות מזדמנים; לקוחות משויכים של בזק בינלאומי ישלמו 34.56% פחות מלקוחות מזדמנים ולקוחות אקספון משויכים ישלמו 73.89% פחות מלקוחות מזדמנים.

ללקוחות המבצעים שיחות רבות משתלם להיות בסטטוס "משויכים עם מבצע", על אף שמסלולים אלה כרוכים בדמי מנוי חודשי.

ארה"ב

עד 115 דקות בחודש: הכי משתלם לדבר עם אקספון. מי שמדבר עד כשעתיים בחודש באקספון, יצטרף אוטומטית למבצע 60 פלוס - ללא דמי מנוי חודשיים - וישלם רק 21 אגורות לדקה, במקום 26 אגורות לדקה. תעריף זה מוחל רטרואקטיווית החל בדקה ה-60, במצטבר. שיטת גבייה זו קיימת באקספון גם בהתקשרות למדינות נוספות.

116-130 דקות בחודש: הכי משתלם לשוחח באמצעות בזק בינלאומי, בעבור דמי מנוי בסך 9.9 שקלים. עם זאת, רוב הצרכנים אינם יודעים מראש כמה זמן בדיוק ידברו בחודש.

131 דקות בחודש ויותר: הכי משתלם לטלפן עם נטוויז'ן-ברק, בעבור דמי מנוי בסך 4.9 שקלים בחודש.

עם מי כדאי להתקשר?

115-0 דקות בחודש: אקספון

130-116 דקות בחודש: בזק בינלאומי

131 דקות ויותר בחודש: נטוויז'ן-ברק

רוסיה

עד 23 דקות בחודש: כדאי לטלפן עם אקספון, כי תעריפי הדקות הבודדות שלה נמוכים יותר משל מתחרותיה.

24-75 דקות בחודש: הכי משתלם לשוחח באמצעות המבצע של נטוויז'ן-ברק, הכרוכים בתשלום דמי מנוי בסך 6.9 שקלים בחודש: 30 הדקות הראשונות הן חינם, והחל בדקה ה-31 תשלמו 23 אגורות לדקה.

76 דקות ויותר: הכי כדאי להתקשר עם בזק בינלאומי, באמצעות מבצע "חבילת 40 דקות", הכרוך בתשלום דמי מנוי בסך 9.9 שקלים בחודש. במסגרת המבצע, 40 דקות השיחה הראשונות הן בחינם, ולאחר מכן התשלום הוא 21 אגורות לדקה.

עם מי כדאי להתקשר?

23-0 דקות בחודש: אקספון

75-24 דקות בחודש: נטוויז'ן-ברק

76 דקות ויותר: בזק בינלאומי

צרפת

לא משנה כמה דקות שיחה בחודש: אקספון מציעה את התעריפים המשתלמים ביותר לצרפת, ללא קשר למספר דקות השיחה שתבצעו בחודש. התעריפים של מתחרותיה גבוהים במאות אחוזים. לדוגמה: 29 אגורות לדקה למספר נייח בצרפת באקספון, לעומת 1.24 שקלים לדקה בנטוויז'ן ובקווי זהב. גם שיחות ארוכות ככל שיהיו, משתלם לעשות באמצעות אקספון, שכן המבצעים שמציעות החברות האחרות כרוכים בתשלום של דמי מנוי חודשיים - דבר שהופך אותם לבלתי אטרקטיוויים לעומת מבצע 60 פלוס של אקספון, שאינו כולל דמי מנוי ומאפשר גבייה רטרואקטיווית של תעריף מופחת החל בדקה ה-60.

עם מי כדאי להתקשר?

לא משנה מה מספר דקות השיחה בחודש: הכי משתלם לדבר עם אקספון

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

תאילנד

עד 130 דקות בחודש: הכי משתלם להתקשר עם אקספון, בתעריף 40 אגורות לדקה לטלפון נייח.

131 דקות בחודש ויותר: הכי משתלם לשוחח באמצעות המבצע של נטוויז'ן-ברק, שבמסגרתו תשלמו 3.9 שקלים בחודש ותיהנו מתעריף של 37 אגורות לדקה לטלפונים נייחים.

עם מי כדאי להתקשר?

130-0 דקות בחודש: אקספון

131 דקות ויותר בחודש: נטוויז'ן-ברק

מהר לפני שייגמר...

נטוויז'ן-ברק מציעה מבצע אטרקטיווי ביותר לזמן מוגבל. עד 19 בדצמבר, יוכלו לקוחות משויכים לשוחח בחינם במשך 100 דקות ליעדים המשתנים מדי יום. ההטבה ניתנת לרוב בהתקשרות למספרי טלפון נייח, ולא בהתקשרות לטלפונים ניידים. אם אתם לקוחות משויכים, בדקו באיזה יום ניתן להתקשר בחינם ליעד שמעניין אתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully