וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נענע 10 תרכוש 25% ממניות "יד 2"

מעיין כהן

29.11.2007 / 12:37

חברת נטוויז'ן הודיעה היום לבורסה על העסקה הצפויה, הנאמדת ב-18.5 מיליון שקלים

נענע 10 תרכוש 25% ממניות קורל-תל, החברה המחזיקה בלוח המקוון יד 2, תמורת 18.5 מיליון שקל. כך הודיעה היום נטוויז’ן בהודעה לבורסה. על פי ההודעה, נענע 10 תקבל שלוש אופציות לרכוש מהמוכרים עד 100% ממניות קורל-תל בהדרגה - 15% נוספים בשנת 2009, 25% נוספים בשנת 2010 ו-35% נוספים בשנת 2011.

מחיר מימוש כל אופציה ייקבע לפי שווי חברה, אשר יחושב בהתאם לנוסחה המתבססת על הרווח הנקי של קורל-תל בשנה שקדמה למועד האחרון למימוש האופציה. ההשקעה הכוללת שתידרש לרכישת 65% ממניות קורל-תל נאמדת בשלב זה בסכום שלא יפחת מ-56.5 מיליון שקל.

כפי שנחשף ב-TheMarker, יד 2 ניהלה מגעים להכנסת שותף הן עם נענע 10 והן עם מעריב. יד 2, בבעלות שון תל, הינו אתר הלוחות המוביל בישראל. על פי סקר TIM האחרון לחודש אוקטובר, האתר זוכה לשיעורי חשיפה שבועיים של 22.5%. החשיפה לנענע 10 עמדה באוקטובר על 34%.

שחקנים נוספים בתחום הלוחות הם winwin של קבוצת "ידיעות אחרונות", HomeLess, המהווה מותג חזק בעיקר בתל אביב והמרכז, ומדס בבעלות דפי זהב, שהודיע באחרונה כי הוא עומד בפני השקה מחודשת. בשוק פועלים עוד שחקנים קטנים, וההערכות הן כי תוך כמה שנים יישארו שלושה שחקנים גדולים שירכזו את כל הפעילות המקוונת. טרם ידוע מי יהיו השניים האחרים, אולם מקומה של יד 2 בשלישיה הזאת כבר מובטח.

מאז נכנסה נענע לשותפות עם ערוץ 10, הצהירה החברה על כוונותיה להפוך לפורטל המוביל בישראל. כפי שפורסם, החברה שכרה את שירותיו של המעצב נוויל ברודי שיעצב את האתר מחדש, תמורת כמה מאות אלפי דולרים.

שון תל, הבעלים של יד 2: "אנו רואים כבוד גדול בשיתוף הפעולה האסטרטגי עם קבוצה חשובה זו ובעיקר באמון שלהם בחברה שלנו. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה יחזק משמעותית את יד 2 ונענע 10. יחד עם זאת, כמובהר בהודעה לבורסה, מדובר במזכר כוונות בשלב זה".

מנענע 10 לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully