וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב לבייב עוזב את ישראל ללונדון

26.12.2007 / 20:57

ערוץ 2: האיש העשיר בישראל עובר ללונדון לאחר שהחברה שבבעלותו הונפקה בבורסה המקומית. דוברו של לבייב: הוא לא יורד מהארץ

חדשות ערוץ 2 מדווחים היום כי איש העסקים ובעל השליטה באפריקה ישראל עוזב את ישראל ויעבור להתגורר בלונדון. דוברו של לבייב, רני רהב, מסר כי "לבייב לא יורד מהארץ".

לפי הדיווח, לבייב ומשפחתו הודיעו בימים האחרונים כי הם עומדים לעזוב את הארץ וכי ילדיהם מארגנים מסיבות פרידה בבתי הספר בהם הם לומדים. חדשות 2 מסרו כי לבייב עוזב כדי להשגיח על מניית אפי פיתוח, החברה הבת של אפריקה ישראל שמרכזת את פעילות הנדל"ן ברוסיה ונסחרת בלונדון.

לאחרונה נודע כי לבייב יחליף את ארז מלצר בתפקיד מנכ"ל אפי פיתוח. מלצר נאלץ לסיים את תפקידו בקבוצת אפריקה ישראל (1.41% , 36650.0) בסוף החודש לאחר מה שהוגדר כהבדלי גישות מהותיים בינו לבין לבייב. כיום מכהן לבייב כיו"ר אפריקה ישראל והוא מחזיק ב-75% מהקבוצה.

לבייב: אולי אהיה ראש ממשלה

לבייב אמר אז כי "אפי פיתוח מצויה בנקודה חשובה ביותר בשלבי התפתחותה העסקית. החברה השיגה התקדמות רבה בפעילותה בתחום הייזום והפיתוח, שבאה לידי ביטוי בגידול של 9% בערך נכסיה, מאז הנפקתה לציבור לפני כחצי שנה. אני מצפה לעבודה המשותפת עם הדירקטוריון ועם הנהלת החברה להמשך הגשמת האסטרטגיה ליצירת ערך לבעלי המניות".

אפי פיתוח איבדה מאז הנפקתה שליש מערכה ומחקה כ-2.4 מיליארד דולר מאז הונפקה בחודש מאי האחרון בבורסה בלונדון. מניית החברה לא חצתה בשום יום מאז הנפקתה את המחיר לפיו הנפיקה.

אפי פיתוח סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם גידול של 225% בהכנסות, לעומת התקופה המקבילה, אשר הסתכמו בכ-6 מיליון דולר.

לב לבייב הוא, קרוב לוודאי, האיש העשיר בישראל. מגזין "פורבס" דירג אותו במקום ה-210 ברשימת האנשים העשירים ביותר בעולם, עם הון נקי המוערך ב-4.1 מיליארד דולר (מקורבים ללבייב מעריכים כי הונו מגיע ל-8 מיליארד דולר). מגזין TheMarker דירג את הונו לפני כחודשיים בכ-6.5 מיליארד דולר. בראיון שערך עמו לאחרונה כתב ה"ניו יורק טיימס" נשאל המיליארדר האם הוא רואה את עתידו בפוליטיקה הישראלית. לבייב היה מסויג: "האם ארצה להיות ראש ממשלה? אולי. בגיל 60".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully