וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול קידמן - השחקנית הכי פחות משתלמת

11.9.2008 / 16:44

דורגה ראשונה על-ידי מגזין פורבס ברשימת השחקנים שמרוויחים יותר מדי. אחריה בדירוג: ג'ניפר גארנר, טום קרוז וקמרון דיאז

ניקול קידמן הוכתרה כשחקנית ההוליוודית הכי פחות משתלמת על-ידי מגזין פורבס, שפירסם היום את הדירוג השנתי שלו לכוכבים שמרוויחים יותר כסף מכפי שמגיע להם. קידמן גזלה את הבכורה המפוקפקת מהמדורג ראשון בשנה שעברה, ראסל קרואו.

סרטיה של קידמן הכניסו דולר אחד בלבד על כל דולר שהיא קיבלה על השתתפותה בהם, בהשוואה ל-8 דולר בשנה שעברה. "הפלישה", גירסה מחודשת ל"פלישת חוטפי הגופות" מ-1956, אפילו הפסיד 2.68 דולרים על כל שהרוויחה קידמן. לפי דיווחים, קידמן קיבלה 17 מיליון דולר על משחקה בסרט.

"למרות זכייתה באוסקר על משחקה בסרט 'השעות' ב-2002, קידמן הפכה לשחקנית הכי לא משתלמת בהוליווד", נכתב בפורבס. עם זאת, במגזין נכתב גם כי סרטה החדש של קידמן, "אוסטרליה", עשוי לתת דחיפה מחודשת לקריירה שלה.

אחרי קידמן ממוקמת ברשימה המביכה ג'ניפר גארנר, שסרטיה האחרונים הניבו תוצאות מאכזבות בקופות. לפי החישוב, סרטיה הרוויחו 3.60 דולרים על כל דולר שהיא קיבלה.

הגרוש של קידמן, טום קרוז, דורג במקום השלישי, עם החזר של 4 דולרים על כל דולר שהוא השתכר, בעיקר בגלל כשלונו של "כאריות לכבשים" משנה שעברה. על כל דולר שקרוז קיבל הסרט הניב רק 1.88 דולרים.

אחריהם ברשימה ניצבים קמרון דיאז, ג'ים קרי, ניקולאס קייג', דרו בארימור, וויל פארל וקייט בלאנשט. השחקן שמצבו השתפר ביותר בשנה החולפת הוא דווקא ראסל קרואו, שדורג במקום ה-18 ברשימת השחקנים הכדאיים ביותר להעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully