וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדים מוציאים הרבה יותר בתקופת החגים

שמרית סלע

28.9.2008 / 16:39

משפחה חרדית מוציאה בממוצע 60% יותר על מזון בתקופה זו, בהשוואה לעלייה של 28% בלבד בהוצאה של משפחה חילונית

לקראת חגי תשרי צפויה עלייה של כ-60% ברכישת מוצרי מזון ושל 25% ברכישת מוצרי טיפוח ומוצרים לבית במגזר החרדי. זאת לעומת עלייה של 28% ו-15% בהתאמה במגזר הכללי. כך עולה מנתונים של מחלקת המחקר בחברת מגזרים, העוסקת בתקשורת שיווקית למגזר החרדי, הרוסי, הערבי והצרפתי.

עוד עולה מהמחקר כי סל ההוצאה החודשי הממוצע של משפחה חרדית בגין מזון נאמד ב-2,110 שקל, לעומת 1,885 שקל למשפחה במגזר הכללי. לקראת החגים צפוי סל ההוצאה המשפחתי עבור מזון לגדול ל-3,376 שקל, כאשר עיקר ההוצאה היא בגין בשר, דגים ויין.

68% מהציבור החרדי יעדיפו לבצע את קניותיהם ברשתות החרדיות לאור המחיר הזול, הקירבה למקום המגורים וההכשר המתאים הקיים ברשתות אלה. 30% מהציבור החרדי מבצעים את רכישותיהם ברשת יש החדשה, 25% חוזרים לקנות בשפע שוק ו-20% מעדיפים בכל זאת מינימרקטים פרטיים. במגזר הכללי, רק 2.1% מבצעים את הרכישות ברשת יש, 3.4% בשפע שוק ו-9.2% במינימרקטים פרטיים.

שייקה נפחא, סמנכ"ל התחום החרדי במגזרים אמר כי "הציבור במגזר החרדי מעניק חשיבות עליונה לחגי ישראל ועל כן ניתן להבחין בעלייה משמעותית בכל הנוגע לצריכה בתקופה זו. בחג הסוכות למשל, משפחה חרדית משקיעה מכספה על בניית סוכה מהודרת, ובהתאם בוחרת בסט של ארבעת המינים שיכול לנוע בממוצע בין 300 ל-900 שקל. בכלל, הציבור החרדי מוציא מערב ראש השנה ועד לערב סוכות כ-2 מיליארד שקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully