וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במרמריס: עלולים להפסיד השוק הישראלי

המתקפה בעזה והתגובה של הממשל הטורקי מתחילות להשפיע. ב"הורייט" דווח כי גורמי תיירות מישראל ניתקו קשר עם המלונות הטורקים

בעלי המלון באזור מרמריס הכל כך פופולארי על הישראלים, מביעים חשש כי השילוב בין מתקפת צה"ל ברצועת עזה והתגובות הקשות של ממשלת טורקיה למהלך, עלול להשפיע לרעה על מצב התיירות מישראל בקיץ 2009.

העיתון הטורקי "הורייט" מדווח כי בעקבות מסרים שהועברו מנציגיהם בישראל, הביעו בעלי בתי המלון היוקרתיים דאגה עמוקה לגבי עסקיהם. הסימן הראשוני להפסד הכספי הצפוי, ניתן בעקבות עיכוב בתשלומים שאמורים להגיע מסוכני נסיעות ומפעילי סיורים בישראל.

אחד מבעלי המלונות במרמריס סיפר על השפעת המצב על התיירות באזור: "קרוב ל-40 אלף ישראלים מגיעים למרמריס מדי שנה, אולם רוב הישראלים שמגיעים לטורקיה, כ-400 אלף, מבקרים באנטליה ובאיסטנבול. לעת עתה, זה קל להבין מדוע חברות ישראליות עצרו את המסחר לטורקיה".

בעל המלון הוסיף כי "המשבר הראשוני בין שתי המדינות הוא על נושא התיירות. באופן נורמלי, מפעילי סיור וסוכני נסיעות מעבירים כבר בחודש ינואר תשלומי מקדמות לצורך הזמנת חדרים עבור עונת הקיץ, אבל עכשיו הם אפילו לא יצרו איתנו קשר".

חלק ממנהלי בתי המלון במרמריס סבורים שהדברים הקשים שהטיח בישראל ראש ממשלת טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, גרמו לישראל להרגיש מרירות עצומה. מנתונים של בתי המלון בטורקיה עולה כי התיירות הישראלית מכניסה למדינה כ-500 מיליון דולרים מדי שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully