וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

99 סיבות לפסילה

ענת קם

14.5.2009 / 16:50

רדיו עכשיו, שמתמודדת על הפעלת הרדיו האזורי בשרון, ביקשה לפסול את יאיר שטרן מתפקיד יועץ תוכן למכרז, עקב קשרים לכאורה עם אנשי רדיו 99 המתחרה

קבוצת רדיו עכשיו המתמודדת במכרז על הפעלת הרדיו האזורי בשרון פנתה לרשות השניה ודרשה לפסול את יאיר שטרן כיועץ תוכן במכרז. במכתב שנשלח ליועץ המשפטי של הרשות השנייה עו"ד דורון אבני, הציג בא כוחה של הקבוצה, עו"ד אילן בומבך, מספר ניגודי עניינים אפשריים ומבקש לדעת אם שטרן דיווח על הניגודים ואם הרשות נדרשה אליהם.

ניגודי העניינים האפשריים שהציגה רדיו עכשיו הם הקשר החברתי ארוך השנים בין שטרן וחיים יבין, אשר משמש כחבר ועדת התוכן של רדיו 99, המתחרה של רדיו עכשיו במכרז; קשרים עסקיים שהיו בעבר לשטרן עם אלי עזור ואמנון דיק, מבעלי רדיו 99; וקשרים עסקיים וחבריים עם נסים משעל, המקורב לעזור ודיק ולדודי ויסמן, שותף נוסף ברדיו 99. בנוסף, מוחה רדיו עכשיו על כך שלא עודכנה רשמית על מינויו של שטרן כיועץ תוכן במכרז ונודע לה על כך במקרה.

אזור השרון הוא היחידי שבו ניגשו למכרז על הפעלת הרדיו שתי קבוצות. במכתב כתבה קבוצת רדיו עכשיו, כי במידה שלא תזכה להתייחסות עניינית לטענותיה תפנה לערכאות משפטיות.

בעלי קבוצת רדיו עכשיו הם משה מנו, קבוצת אורגד, צביקה שפירא וגרשון ירושלמי. מנכ"ל הקבוצה הוא יואב צור, העורך הראשי של רשת המקומונים של מעריב.

במקביל, לאחרונה הוחלט על דחיית מכרז הרדיו האזורי מאחר שהרשות השנייה טרם קיבלה את חוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה בעניין בעלי הקבוצה. דודי ויסמן, מבעלי רדיו 99 המתמודדת במכרז, הוא בעל רשת "הריבוע הכחול", נגדה הוגשו לאחרונה כמה תלונות של צרכנים. הרשות ביקשה מהיועץ המשפטי לממשלה לקבוע אם בתלונות אלו ובהאשמות שהן גרמו יש קלון, משום שאם כן לא יוכל ויסמן לגשת למכרז. המכרז אמור היה להתקיים ב-17 במאי ותאריך חדש ייקבע כשתגיע חוות הדעת.

מהרשות השנייה נמסר כי היא אינה מגיבה בנושא מכרז הרדיו האזורי.

מקבוצת רדיו עכשיו נמסר בתגובה: "אנחנו בטוחים שהרשות השנייה מנהלת את תהליך המכרז בהקפדה יתרה על כל קלה וחמורה ואין לנו ספק שהעובדה שאנחנו שמנו בתכנים שלנו דגש על רדיו אזורי אמיתי תעמוד לזכותנו בבואם לקבל את ההחלטות הסופיות". יאיר שטרן סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully