וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון הפועלים לא קיבל החלטה בעניין דנקנר

שרון שפורר

25.5.2009 / 19:09

הדירקטוריון התכנס לאישור הדו"חות הכספיים של הבנק. מחר תימשך הישיבה ודירקטוריון הבנק עשוי לקבל עדכונים מדנקנר ומזיו לגבי חילוקי הדעות ביניהם

בישיבת דירקטוריון בנק הפועלים שניהל הבנק לרגל אישור הד"וחות הכספיים שיפורסמו מחר דנו הדירקטורים אך ורק בסוגיית הדו"חות ולא עסקו כלל בסוגיית עתידו של דנקנר בבנק. זאת, למרות דרישת נגיד בנק ישראל סטנלי פישר להדיח את דנקנר והפשרה הנרקמת בין אריסון לבין בנק ישראל, לפיה דנקנר יתפטר, אך יוכל להישאר עוד מספר חודשים בתפקיד.

ל-TheMarker נודע כי מחר תמשיך הישיבה, ואז ככל הנראה יידרשו הדירקטורים למתווה הפשרה בין אריסון לבנק ישראל. בנוסף עשוי הדירקטוריון לקבל מחר עדכונים ממנכ"ל הבנק צבי זיו, ומדנקנר, לגבי חילוקי הדעות בין השניים שהובילו להתפטרות זיו יום לפני פרסום הדו"חות הכספיים לשנת 2008.

על פי מכתבו של דירקטוריון בנק הפועלים מה-12 במאי לפיקוח על הבנקים, התחייב הדירקטוריון לקבל דיווח מפורט מזיו ומדנקנר לגבי הנסיבות והשתלשלות הארועים שהובילו להתפטרות ולעיתויה. מחרתיים תגיע לסיומם 15 יום שהוקצו לשם כך, והדירקטוריון עשוי לקבל עדכונים בעניין זה מדנקנר וזיו כבר בישיבה מחר.

בעבר נרמז כי חילוקי הדעות בין השניים נגעו לתוכנית פיטורים שקידם זיו ושדנקנר התנגד לה. זיו הכחיש את הדברים במכתב ששלח לעובדי הבנק, לפיו לא היתה כל תוכנית פיטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully