וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי יואב צור לעורך מעריב מעכב את מכרז הרדיו בשרון

ענת קם

10.6.2009 / 13:53

צור היה אמור לשמש מנכ”ל קבוצת רדיו עכשיו המתמודדת בשרון וטרם מונה לקבוצה מנכ”ל חדש. רדיו תל אביב זכה פה אחד במכרז בגוש דן

מועצת הרשות השניה קבעה ביום ראשון האחרון פה אחד כי קבוצת רדיו 89FM בע"מ תמשיך להפעיל את הרדיו האזורי באזור גוש דן בתדר 102FM. הקבוצה, בבעלות יוסי סבן, צביקה שלום, איציק אריאל ושרגא בר ובהנהלת שי בן מאור הייתה היחידה שניגשה והיא לא הציגה שינויים משמעותיים בלוח השידורים או בסגל התחנה לקראתו.

אזור גוש דן הוא האזור הראשון מבין מכרזי גל ב' של הרדיו האזורי שנקבע בו הזוכה במכרז. בארבעה אזורים נוספים - הגליל והגולן, העמקים, עמק חפר ושפלת יהודה - מתמודדות רק הקבוצות המפעילות כיום את הרדיו. ב-22 ביוני צפויה הרשות לדון במכרז על אזור שפלת יהודה בו פועל כיום רדיו לב המדינה וב-5 ביולי במכרז על אזור העמקים בו פועל כיום רדיו קול רגע.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי הרשות תכננה לדון במכרז הרדיו בשרון ב-21 ביוני אולם קושי נוסף מעיב כעת על המכרז שידע עיכובים רבים. קבוצת רדיו עכשיו המתמודדת על הפעלת הרדיו באזור זה, האזור היחיד אליו ניגשה קבוצה נוספת מלבד זו המפעילה אותו כיום, ניגשה למכרז כשיואב צור הוצג כמנכ"ל שלה. מאחר שהשבוע מונה צור לעורך הראשי החדש של מעריב וטרם מונה מנכ"ל חדש לקבוצה, צפוי המכרז להדחות פעם נוספת על מנת לאפשר לקבוצה למנות מחליף ולבצע את ההיערכויות הנדרשות.

מכרז נוסף שעלול להתעכב הוא המכרז על הפעלת הרדיו באזור העמקים, זאת על אף שכבר נקבע לו תאריך. בית המשפט המחוזי בתל אביב כי על חברת תנובה, המחזיקה בחלק ממניות הקבוצה, לשלם 55 מליון שקל כפיצוי בפרשת הסיליקון בחלב. ברשות ממתינים לחוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה, אם יש בעברה של תנובה קלון, אם כן תיאלץ הקבוצה, המפעילה כיום את הרדיו, לבצע שינויים בבעלות מאחר שעבירות הנושאות קלון אינן מאפשרות התמודדות במכרז.

בתוך כך, שלשום (שני) העניקה הרשות את כתב הזיכיון על הפעלת הרדיו האזורי בירושלים לקבוצת רדיו הבירה, לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים אישר את החלטת הרשות לבחור בה כזוכה במכרז. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, רדיו ירושלים ערער לבית המשפט העליון על החלטת המחוזי אך אם לא תהיה החלטה דרמטית בנושא רדיו הבירה צפויה להתחיל לשדר בירושלים בעוד כחודש וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully