וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שפירא מונה למנכ"ל קבוצת "רדיו עכשיו"

ענת קם

15.6.2009 / 18:06

הקבוצה מתמודדת מול קבוצת "רדיו ללא הפסקה" במכרז הרדיו האזורי בשרון. שפירא יחליף בתפקיד את יואב צור שמונה לתפקיד עורך מעריב

קבוצת "רדיו עכשיו" המתמודדת במכרז על הפעלת הרדיו האזורי באזור השרון מינתה את צביקה שפירא למנכ"ל במקום יואב צור ואת משה מנו, אחד מבעלי המניות, ליושב ראש הקבוצה. הקבוצה פנה לרשות השנייה בבקשה לאשר את מינויו של שפירא, מפקד גלי צה"ל ומנכ"ל הטלוויזיה החינוכית לשעבר, למנכ"ל במקומו של צור שמונה בשבוע שעבר לעורך הראשי של מעריב.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, מינויו של צור במעריב גרם לעיכוב נוסף במכרז על הפעלת הרדיו האזורי בשרון, מאחר שקבוצת "רדיו עכשיו" נדרשה להיערכות מחדש עם עזיבתו של צור. המכרז נדחה בעבר מספר פעמים מאחר שטרם התקבלה חוות דעת סופית בעניין העבירות בהן מואשמת קבוצת קו אופ-הריבוע הכחול, המחזיקה במניות בקבוצת "רדיו ללא הפסקה" המתמודדת אף היא במכרז. במידה שייקבע כי יש בעבירות קלון, לא תוכל הקבוצה לגשת למכרז.

היום פורסם כי קבוצת "רדיו ללא הפסקה" דורשת את פסילת "רדיו עכשיו" בשל מינויו של צור, אולם ב"רדיו עכשיו" ממתינים עדיין לתגובת הרשות השנייה בעניין המחליף המיועד של צור.

מקבוצת "רדיו עכשיו" נמסר בתגובה: "רדיו עכשיו מגדירה את בקשת הפסילה כספין וקובעת שהטענות שבבקשת 'רדיו ללא הפסקה' והטיעונים המשפטיים אינם אלא סילוף ועיוות של הדין. אנו גאים על כך שבראש קבוצת 'רדיו עכשיו' עומדת שורה של אנשי תקשורת בכירים שאחד מהם נמצא ראוי להתמנות לעורך הראשי של מעריב. אנו סמוכים ובטוחים שהרשות השנייה תאשר את מינויו למנכ"ל של צביקה שפירא, שכישוריו רבים וניסיונו מוכח כמפקד גלי צה"ל, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית, בכיר ברדיו האזורי, מנהל תכניות בטלוויזיה הישראלית ותפקידים בכירים נוספים בתקשורת".

מהרשות השניה נמסר כי היא אינה מגיבה בנושא מכרז הרדיו האזורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully