וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחו דואר זבל ויפצו ב-11 אלף ש"ח

הילה רז

7.10.2009 / 16:12

משרד יחסי הציבור ברקין תקשורת ישלם לאחת מעובדותיו שאליה שלח דואר זבל ללא אישורה 11 אלף שקל - כך קבע באחרונה בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים

משרד יחסי הציבור ברקין תקשורת ישלם לאחת מעובדותיו שאליה שלח דואר זבל ללא אישורה 11 אלף שקל - כך קבע באחרונה בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים.

העובדת, חנית אטדגי, תבעה 22 אלף שקל בשל משלוח הודעות פרסומת לתיבת הדואר האלקטרוני שלה ללא הסכמתה. לטענתה, מעסיקתה שלחה לה לתיבת הדואר האישית שהוקצתה לה על ידי המעסיקה עשרות דברי פרסומת ללא הסכמתה, והמשיכה לעשות זאת גם לאחר שאטדגי פנתה בדרישה ברורה בכתב שיפסיקו לשלוח לה דברי פרסומת, והבהירה כי אם המשלוח לא ייפסק היא תפנה לבית המשפט בתביעה.

אטדגי תבעה 1000 שקל בעבור כל אחת מ-22 הפרסומות שנשלחו לה לאחר שביקשה ממעסיקתה לחדול מכך. משרד ברקין טען כי ערך בדיקה וסבר שכתובתה של אטדגי הוסרה מרשימת התפוצה ואף הזמין טכנאי להסירה מרשימת התפוצה ולכן יצא ידי חובתו לפעול להפסקת משלוח הפרסומות.

בדיון בבית המשפט התברר כי מאז הגשת התביעה קיבלה העובדת 39 פרסומות נוספות אך לפני כחודשיים נפתרה הבעיה.

השופט אריה רומנוב קבע כי "הנתבעת (חברת ברקין) לא התייחסה ברצינות הראויה לתלונותיה של התובעת, ועל כך יש להצטער". השופט פסק כי אטדגי תפוצה ב-11 אלף שקל, סכום שלדעתו "משקף את היקף הפרת החוק שבוצעה על ידי הנתבעת". השופט התחשב בכך שדברי הפרסומת נשלחו כתוצאה מכשל טכני שבגינו לא הוסרה כתובת הדוא"ל של אטדגי מרשימות התפוצה של החברה.

לפי אתר האינטרנט שלה, מייצגת חברת ברקין תקשורת את ארומה ישראל, לוריאל פריז, טיבון ויל, רשת אל גאוצ'ו ואת פלאפון בפרויקטים מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully