וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לאחר המינוי: מנכ"ל דלק נדל"ן התפטר

TheMarker Online

12.10.2009 / 20:41

באופן מפתיע הודיע ירום אורן על סיום תפקידו כמנכ"ל החברה שבשליטת יצחק תשובה. אורן נימק את החלטתו בחוסר ניסיון מספיק בתחום הנדל"ן

לאחר חודש בלבד בתפקיד הודיע היום (שני|) באופן מפתיע ירום אורן על סיום תפקידו כמנכ"ל חברת דלק נדל"ן, שבשליטת יצחק תשובה. אורן נימק את החלטתו בחוסר ניסיון מספיק בתחום הנדל"ן. ערן מיטל, המשמש כיום כיו"ר החברה, יחליף את אורן בתפקיד באופן זמני. ההערכות בשוק הן כי דירקטוריון החברה ימנה את מיטל כמנכ"ל הקבוע. באחרונה סיים איליק רוז'נסקי את תפקיד המנכ"ל לאחר שכיהן בו במשך כ-8 שנים.

מיטל כיהן בשנה האחרונה כיו"ר פעיל של דלק נדל"ן, והיה בין מובילי תוכנית הארגון מחדש שיושמה בחברה. התוכנית כללה מימוש נכסים בישראל ובעולם בהיקף של למעלה ממיליארד שקל, הנפקת זכויות וארגון מחדש של חלק מהתחייבויות החברה. עם זאת, החברה עדיין צריכה למצוא פתרון להחזר של מיליארדי שקל לבעלי האג"ח והבנקים במהלך השנים הקרובות, כאשר האג"ח שלה נסחרות בתשואות "זבל" של עד 30%. מניית החברה עלתה מתחילת השנה ב-92.3%, והחברה נסחרת כעת לפי שווי שוק של 867.5 מיליון שקל.

שורה של מינויים בחודש אחד

בחודש האחרון ביצעה דלק נדל"ן שורה של מינויים בהנהלתה, וזאת במסגרת תהליך הארגון מחדש. במסגרת זאת, מונה דניאל לבנטל לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה, עירית אבירם מונתה כסמנכ"לית ויועצת משפטית, ורונן יפה מונה למנכ"ל חברת הבת, דנקנר השקעות. כמו כן ל-TheMarker נודע כי דלק שוקלת לבצע בקרוב הנפקת זכויות נוספת לבעלי המניות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, כשתשובה צפוי להשתתף בהנפקה ולהזרים כסף בהתאם לשיעור החזקתו (כ-51%).

אורן, בן 39, שימש במהלך 12 השנים האחרונות כשותף-מנהל בקרן ההשקעות הפרטיות פימי שבניהולו של ישי דוידי. אורן היה שותף במרבית העסקות הגדולות שביצעה הקרן, בהן ההשקעות בליפמן, תדירגן, תדיראן קשר, תפרון ומרחב. אורן הוא בוגר תעשייה וניהול מטעם אוניברסיטת תל אביב ומוסמך במינהל עסקים מטעם Warwick ביזנס סקול באנגליה.

במסגרת תנאי הסכם העסקתו, אמור היה אורן לקבל שכר של 100 אלף שקל בחודש, צמוד למדד. במעמד מינויו, סוכם כי אורן יקבל רכב מנהלים מקבוצת רישוי 6 בשווי של מאות אלפי שקלים, כך שעלות שכרו השנתית נאמדה ב-1.5 מיליון שקל (לא כולל אופציות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully