וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בנק דיסקונט נדרש להתפטר מתפקידו

עומר רבין

31.10.2009 / 18:24

בעלי השליטה בבנק, קבוצת ברונפמן, דורשים משלמה זוהר להתפטר באופן מיידי. הרקע לדרישה אינו ברור, בפרט עקב העובדה שזוהר מונה לתפקיד באופן אישי על ידי מת'יו ברונפמן

יו"ר בנק דיסקונט, שלמה זוהר, יאולץ להתפטר מתפקידו בעקבות פנייה דחופה שהגיעה אליו מבעלי השליטה בבנק, קבוצת ברונפמן, הערב (שבת). עדיין לא ברור אם דרישת בעלי הבנק מגיעה על רקע ביצועיה של קבוצת דיסקונט או על רקע סכסוך אישי בין יו"ר הדירקטוריון לבעלי השליטה. זוהר מכהן בתפקידו זה ארבע שנים ומונה לתפקיד על ידי מת'יו ברונפמן, לאחר שזה רכש את הבנק השלישי בגודלו בישראל מידי המדינה בתחילת שנת 2006. טרם נמסרה תגובת בנק דיסקונט.

"הרקע לעניין לא ממש ברור והעובדה שהכל נעשה רגע לפני כניסת השבת גם מעלה הרבה סימני שאלה", אמר הערב גורם בבנק בשיחה עם וואלה! עסקים. "לפחות במסדרונות הייתה תחושה לאור הדו"חות האחרונים שהבעלים מאוד מרוצים מתפקוד הבנק, ולכן יש הרבה ספקולציות על הסיבות שהובילו לכך - סביר להניח שהדברים יתבהרו יותר מחר".

שלמה זוהר, רואה חשבון במקצועו, מונה לתפקיד בשנת 2006 על רקע ידידותו וקירבתו למת'יו ברונפמן אשר רכש ביחד עם משפחתו את השליטה בבנק דיסקונט מידי המדינה ונכנס לתפקיד בפברואר 2006 עם השלמת עסקת הרכישה. טרם מינויו ליו"ר דירקטוריון הבנק, סייע זוהר לברונפמן ברכישת רשת הריבוע הכחול וכן היה פעיל בייצוג עסקים רבים אחרים שלו בישראל. לאור הידידות והקרבה בין השניים, התקבלה ההודעה בהפתעה רבה בקרב רבים מבכירי "דיסקונט". ככל הידוע, חוזהו של זוהר בתפקיד יו"ר הבנק צפוי להסתיים רק בסוף השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully