וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לטוס לאילת ב-99 ש"ח? רק ב-6 בבוקר

זוהר בלומנקרנץ

11.12.2009 / 8:35

טיסה זולה לאילת - לא בדיוק מה שחשבתם: חברת ארקיע תפעיל רק טיסה אחת ליום, בשעה ספציפית ורק מנתב"ג, במחיר כרטיס הטיסה הזול

טיסה זולה לאילת - לא בדיוק מה שחשבתם: אם מי בינכם חשב, כי יוכל לטוס ב-99 שקל, לכל כיוון, בחברת ארקיע לאילת, מתי שתרצו, טעות בידכם. חברת התעופה תפעיל רק טיסה אחת ליום - בשעה ספציפית ורק מנתב"ג, במחיר כרטיס הטיסה הזול - כך עולה מבדיקה שערך TheMarker בעקבות תלונת נוסעים בנושא.

חברת התעופה ארקיע יצאה בשבוע שעבר במוצר ניסיוני חדש של טיסות במחיר 99 שקל לכל כיוון, בשיטת Low Cost שנועדה לעודד טיסות לאילת, עקב המשבר בתנועת הנוסעים לעיר הנמל הדרומית.

החברה דיווחה כי מחירי תוכנית "ארקיע אקספרס" יחולו על מכירת כרטיסים דרך אתר האינטרנט בהזמנה מוקדמת, שישה שבועות מראש. בטיסות הללו לא יהיה אוכל ושתייה, שאותם ניתן יהיה לרכוש בתשלום נוסף. אי אפשר יהיה לבטל או לשנות את ההזמנה, ונוסעים שירצו לקחת אתם כבודה יצטרכו לשלם עבור כל מזוודה 25 שקל.

הניסוי יחל לפעול ב 1 בינואר, והוקצו לו בשלב זה 500 מושבים. אולם המקומות הוגבלו לטיסה ספציפית אחת ליום, בשעה מסויימת, רק מנתב"ג ולא במספר מושבים בטיסות שונות במגוון שעות וכן לא משדה התעופה דב בתל אביב.

כך לדוגמא, בימי ראשון מדובר בטיסה אשר תמריא בשעה 06.00 לפנות בוקר מנתב"ג וכך גם בימי חמישי; בשאר הימים, טיסות תתבצענה בשעות 12 בצהריים ו-16.00 אחר הצהריים.

אם תרצו להזמין מקומות לטיסות אלה שלא דרך האינטרנט, אלא באמצעות המוקד הטלפוני תידרשו לשלם 109 שקל, לכל כיוון.

מחברת ארקיע אמרו בתגובה כי "'ארקיע אקספרס' הן טיסות מיוחדות בהן כל המטוס נמכר בתנאים מיוחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully