וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H&M תנסה להתלבש על קסטרו וזארה

עדי דברת-מזרץ

27.1.2010 / 8:05

"רשת האופנה תהיה זולה יותר ממתחרותיה", אומרים בכירים ב-H&M בתגובה לפרסומים כי המחירים בישראל יהיו גבוהים בכ-30% ממחירי הרשת בבריטניה

H&M ישראל מתכוונת להיות זולה יותר ממתחרותיה קסטרו ופוקס - כך אמרו ל-TheMarker אנדרו חורש, בעל הזיכיון של H&M בישראל, גלעד קרונר, מנכ"ל הרשת בישראל ועדי שפריר, מנהלת השיווק, בפגישה שנערכה עם החברה.

הבכירים אמרו את הדברים בתגובה לידיעה לפיה המחירים של H&M בישראל, כפי שפורסמו באתר האינטרנט הבינלאומי של החברה, יהיו גבוהים בכ-30% ממחירי הרשת בבריטניה. כדוגמה סיפקה הרשת מחיר טי-שירט, שתעלה בישראל 29.90 שקל, או חולצת פולו לגבר, שתעלה כ-59 שקל. "חולצת פולו אצל הרשתות המתחרות עולה יותר מ-100 שקל", טוען קרונר.

עוד נמסר מהרשת כי בכוונתה לנקוט בגישה העולמית בכל הנוגע למדיניות הפרסום בישראל כך, תפרסם באמצעי המדיה השונים, בהם טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט. הרשת אינה מתכוונת לגייס פרזנטורים ישראלים ותשתמש בפרזנטורים הבינלאומיים ובסלבריטאים השונים המפרסמים ומשתפים פעולה עם הרשת בעולם.

לגבי הסחורה שתגיע לישראל, מסרו הבכירים כי לעת עתה החנויות יכללו את כל ההיצע של הרשת, כולל בגדים, הנעלה, בגדי הריון, הלבשה תחתונה ואקססוריז, אך בשלב זה לא צפויים להגיע לארץ מוצרי הקוסמטיקה של הרשת, מכיוון שהדבר כרוך באישורים שונים, כמו אישור משרד הבריאות.

במקביל, החברה הודיעה כי היא מתחילה לגייס מוכרים לחנויותיה. החברה תפתח בתחילת פברואר בסדרה של ירידי גיוס לעובדים בקניונים שבהם היא מתעתדת לפתוח את חנויותיה, שבהם יתראיינו יותר מ-1,000 איש לתפקידי יועצי מכירות לחנויות. היריד הראשון יתקיים בקניון עזריאלי בשבועות הראשון והשני של פברואר ויריד נוסף יתקיים בקניון מלחה בשבועות השני והשלישי של פברואר. בכוונת החברה לגייס כ-200 עובדים לחנויות בתל אביב ובירושלים, וכ-100 עובדים נוספים לחנות בחיפה, זאת בנוסף לעובדים שכבר גויסו לעבודות מטה, לצוות הניהולי בחנויות ולמרכז הלוגיסטי. גיוס העובדים ילווה בפרסום באינטרנט, בעיתונות ובנקודות המכירה שבהן יפתחו החנויות.

כל עובדי המטה והנהלת החנויות עוברים כבר בימים אלה הדרכות עבודה בסניפי H&M באירופה, כדי ללמוד ולהטמיע את שיטות העבודה שלה. החנות הראשונה של H&M בישראל תיפתח במארס בקניון עזריאלי, על שטח של כ-2,000 מ"ר. הרשת חתמה גם על שישה מיקומים נוספים לפתיחת חנויות - קניון מלחה בירושלים, גרנד קניון בחיפה, קניון אבנת בפתח תקווה, קניון השרון בנתניה, קניון רחובות וקניון G בכפר סבא. שטחי החנויות ינועו בין 1,200 ל-1,800 מ"ר. החנות בחיפה תפתח באביב 2010, והשאר במהלך 2011.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף קסטרו, מוסר בתגובה: "קסטרו הוא בראש ובראשונה בית אופנה ישראלי בו פועל סטודיו הגדול בארץ עם מיטב מעצבי האופנה הישראליים. קסטרו הוכתרה לחברת האופנה המובילה של העשור האחרון בישראל. יחד עם מחויבותנו ללקוחותינו האופנתיים לעיצוב איכותי ושירות מצויין, אנו גם מחויבים למחירים אטרקטיביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully