וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל המתוקשר יוצא לחזית

איילה צורף

3.2.2010 / 8:40

רועי ורמוס מנכ"ל פסגות, יוצא לקרב על תדמית בית ההשקעות בראשו הוא עומד - הוא מדבר עם עיתונאים, יוזם שיחות ועידה עם מנהלי השקעות ונעזר ביועצים: עמירם פליישר ואייל חומסקי

משבר מהסוג שחווה בית ההשקעות פסגות הוא מהקשים שידע גוף כלשהו בשוק ההון בשנים האחרונות. מנכ"ל פסגות, רועי ורמוס, הוא אחד המנכ"לים היותר מתוקשרים במשק. הוא מסוג המנכ"לים שלא צריכים תיווך של יועצי תקשורת כשהם עומדים בקשר רציף עם עיתונאים וגם הפעם הוא מנהל את המשבר בעצמו, משוחח עם עיתונאים ומנהל שיחות ועידה עם יועצי הבנקים.

יועץ התקשורת של פסגות ומי שעומד לצדו של ורמוס הוא עמירם פליישר. בין אם מדובר בעצה של פליישר ובין אם באינסטינקט של ורמוס, נהפך אתמול פסגות ל"בית ההשקעות האחראי בישראל". עד כה היה פסגות בפי ורמוס "בית ההשקעות הגדול בישראל".

ברקע הדברים נמצא אייל חומסקי, מבעלי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, שמטפל בתקציב הפרסום של פסגות. חומסקי הוא אחד החברים הקרובים של ורמוס. שלשום בלילה, כשפרץ המשבר, היה חומסקי אחד הראשונים שעמם שוחח ורמוס. במשרד הפרסום אמרו אתמול כי לעת עתה העסקים ממשיכים כרגיל, ולא מתוכנן קמפיין הסברה סביב המשבר.

בנוסף, יועץ התקשורת של איפקס הוא זמיר דחב"ש, המתפקד גם כיועץ התקשורת של רשות ניירות ערך והיועץ האישי לעומד בראשה, זהר גושן. מאחר שאיפקס רכשה את פסגות ואמורה בקרוב להיהפך לבעליה, נוצר אצל דחב"ש ניגוד עניינים חריף. דחב"ש העביר את הטיפול באייפקס, בכל הנוגע בפרשה, לפליישר - יועץ התקשורת של פסגות, המשמש גם יועץ התקשורת של קרן יורק - המוכרת את פסגות לאייפקס.

דחב"ש מייצג גם את בנק ההשקעות ברקליס ישראל, שאחד מאנשיו, שעבד בעבר בדויטשה בנק, תושאל ברשות. הפעם העביר דחב"ש את הטיפול בעניין לשותפה בכירה במשרדו, רינת פרידמן.

זהבית כהן, העומדת בראשות איפקס, נמצאת מאחורי הקלעים במשבר זה. אך בעוד שבמקרה של משבר הליסטריה של מעדנות (של תנובה, ששייכת אף היא לאיפקס) היתה כהן מעורבת בטיפול במשבר לפרטי פרטים, הן בזווית התקשורתית והן בזווית הארגונית שלו, במקרה הזה היא אינה מתערבת בפומבי.

ההתרחקות של איפקס מהמשבר - כמו גם של קרן יורק היא טבעית: האחת מוכרת ואינה רוצה להיות מזוהה עם ההאשמות; השנייה נמצאת בעיצומו של תהליך הרכישה, וגם היא לא היתה רוצה שהמשבר יהיה המהלך הראשון שיחבר מבחינה תדמיתית בין איפקס לפסגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully