וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוביץ' ישנה שמה של 012 סמייל ל-B תקשורת

אמיתי זיו

7.2.2010 / 9:30

תחת החברה החדשה יחזיק אלוביץ' במניות השליטה בבזק. השינוי הוא לאור עסקת בזק, בה עברה החברה לאלוביץ', ומעבר הפעילות של חברת 012 סמייל לידיו של יוסי מימן

שאול אלוביץ' ישנה את שמה של 012 סמייל תקשורת ל-B תקשורת. תחת החברה החדשה יחזיק אלוביץ' במניות השליטה בבזק. השינוי בחברות הוא לאור עסקת בזק, בה עברה החברה לאלוביץ', ומעבר הפעילות של חברת 012 סמייל לידיו של יוסי מימן.

לקראת תום אוקטובר האחרון, רכשה סמייל הבורסאית את בזק ולאחר מכן מכרה את פעילותה כחברת אינטרנט ושיחות בינלאומיות לאמפל, שבשליטת איש העסקים יוסי מימן. כעת, סמייל הבורסאית, החברה בבעלות אלוביץ' - שכבר אין ברשותה פעילות אינטרנט ושיחות בינלאומיות, ונכסיה היחידים הם מזומנים והזכות לרכוש את מניות השליטה בבזק - תיקרא B תקשורת. פעילות 012 סמייל תיקרא מעתה 012 סמייל טלקום. החברה תהפוך לחברה פרטית הכלולה בפעילות אמפל.

B תקשורת תהיה החברה שתקלוט את מניות בזק, ותגייס הון באמצעות איגרות חוב והנפקה פרטית. החברה תישאר ציבורית, ותיהפך לחברת אחזקות שתהווה אופציה ממונפת על מניות בזק.

הדברים עולים מדיווח לבורסה על אסיפה מיוחדת של בעלי המניות של סמייל. עוד עולה מהדיווח כי B תקשורת מתכננת הנפקה פרטית והיא מעוניינת שבה תשתתף חברת האם, אינטרנט זהב. מדובר בהליך שתוכנן מראש, במסגרתו תזרים אינטרנט זהב הון ל-B תקשורת. הון זה יהווה חלק מההון העצמי שיידרש ל-B תקשורת על מנת לרכוש את השליטה בבזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully