וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט H&M: עלייה של 200% במבקרים בעזריאלי

עדי דברת-מזריץ

12.3.2010 / 19:00

ההיסטרייה בעזריאלי נמשכה גם היום לרווחת בעלי החנויות ובתי הקפה כולן. על פי ההערכות הפידיון של H&M ביום הראשון מוערך בסכום מרשים של 2 מיליון שקל

היסטריית H&M בקניון עזריאלי נמשכה גם היום (ו'). עוד לפני שנפתחה החנות חיכה בחוץ תור ארוך של אנשים. את היום הראשון סיימה H&M עם 15 אלף מבקרים בסך הכול, ובענף האופנה מעריכים את הפדיון ב-2 מיליון שקל.

לדברי ארנון תורן, מנכ"ל מרכז עזריאלי, היום עד השעה 13:30 ביקרו בחנות כ-7,000 איש והצפי עמד על כ-10,000 קונים שיבקרו בחנות עד הסגירה. תורן ציין כי מיום פתיחת החנות, מעריכים בהנהלת הקניון כי מחזור המכירות בו יעלה ב-20% בממוצע ליום לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עד סוף פסח צופים בהנהלת הקניון להכפלה של מספר המבקרים הממוצע - מ-40 אלף ל-80 אלף ביום.

תורן מסר היום כי ההתלהבות מהחנות זהה לאתמול, אך ניכר בה יותר סדר. "מכניסים אנשים לחנות בקבוצות יותר קטנות והצליחו להשתלט טוב יותר על העומסים בקופות ובחדרי המדידה. מכיוון שמכניסים קבוצות קטנות, כנראה שיש אנשים שלא יצליחו להיכנס היום לחנות".

כולם נהנים מהעולים החדשים משבדיה

"אתמול ביקרו בקניון 60 אלף איש לעומת 40 אלף איש ביום רגיל", מסר פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי. "את היום נסיים עם 30 אלף מבקרים לעומת 10,000 ביום שישי רגיל", הוסיף.

לדברי נדיר, ההמולה הרבה ושצף המבקרים משפיעים לחיוב גם על יתר העסקים בקניון. "אצל בתי קפה שונים, בהם ארומה, חלה עלייה של 25% בפדיון. אצל רשתות האופנה, כמו גאפ, מנגו, פוקס, קסטרו וטי אנ טי, חלה עלייה של 20% עד 30% בממוצע במכירות", מסר נמסר מעזריאלי.

"לעסקים האחרים הולך טוב. בזארה היו מאוד מרוצים והתארגנו להיום. זה עוד לא הזמן שיורד פידיון ממישהו אחר, כי יש עדיין בלגן וכולם נהנים. אני לא יודע מה יקרה אחר כך. יכול להיות שאנשים פשוט יבואו לקנות בקניונים שיש בהם את H&M, ואז זה יכול לפגוע בפידיון של חנויות בקניונים האחרים. כרגע זה בשלב של עלייה לרגל", הוסיף נדיר. לדבריו, כמות הרכבים בחניון ביום חמישי היתה גדולה מאשר בחג הפורים.

אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן, ציין כי ביום חמישי חל גידול של 25% במכירות לעומת יום רגיל. "ניצלנו את ההזדמנות שמגיעים הרבה אנשים בכדי למנף את זה לטובתינו. הצבנו ברחבי הקניון דיילים שחילקו פליירים להנחות וכדומה", אמר בן דב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully