וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בירושלים: 40 דקות תור בכניסה ל-H&M

עדי דברת-מזריץ

16.3.2010 / 16:43

השבדים מחייכים: המונים המתינו כבר מהשעה 9:00 בבוקר מחוץ לדלתות חנות הרשת בבירה שנפתחה בשעה 12:00. על פי ההערכות עד סוף היום יבקרו בחנות לא פחות מ-7,000 לקוחות

הנהירה אחרי H&M ממשיכה. ביום הראשון לפתיחת H&M השני בישראל, בקניון מלחה בירושלים, חיכו האנשים בתור כבר משעה תשע בבוקר לפתיחת הדלתות ב-12.

עם זאת, למרות מספר האנשים הרב, נדמה כי ה'טירוף' והרמיסות שאפיינו את פתיחת הסניף בעזריאלי מספר ימים קודם לכן, נמנעו מתושבי ירושלים.

בין הקונים ניתן היה למצוא הרבה מאוד צרכנים מהמגזר הדתי ואמהות שהגיעו עם ילדיהן. לדברי מקורבים, על אף שמספר האנשים היה מצומצם במעט מזה של החנות בקניון עזריאלי בתל אביב, הפידיון של H&M בירושלים צפוי להיות גבוה, משום שסל הקניה היה גדול יותר ואנשים רכשו מספר פריטים רב לכל המשפחה.

"בכל נקודת זמן חיכו כ-1,000 איש מחוץ לחנות ומהבוקר החניון כבר מלא", אמר ל-TheMarker פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, המפעיל את קניון מלחה. לדבריו, עד השעה 15:30 ביקרו בחנות כ-2,000 איש וההערכה היא כי עד סוף היום יבקרו בחנות כ-7,000 איש. "למדנו מהניסיון ואנחנו מחלקים את הקהל לקבוצות כדי שלא יהיה עומס בתוך החנות. כל קבוצה מחכה בממוצע כ-40 דקות בתור ואני מעריך שככל שהיום ימשיך זמן ההמתנה בכניסה לחנות יהיה רב יותר", הוסיף.

ביום הפתיחה הגיעו לסניף שבקניון עזריאלי בתל אביב כ-15 אלף מבקרים שהשאירו בקופות פדיון מוערך של 2 מיליון שקלים. ביום השני לפעילות, יום שישי - שבו שעות פתיחת החנות מצומצמות יותר - ביקרו בחנות 9,000 לקוחות והפדיון היה של כמיליון שקל. גם במוצאי שבת ועד לזמן זה נרשמו תורים גדולים מחוץ לחנות, החניון של המקום מלא ואנשים מספרים על חיפוש חניה שאורך שעות ארוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully