וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד הגיע לחנויות, האמריקאים הסתערו

עומר רבין

4.4.2010 / 9:53

אחרי חודשי המתנה מסקרנים החלה היום חברת אפל למכור את מחשב הלוח שלה. התורים מחוץ לחנות הדגל של החברה במנהטן היו ארוכים במיוחד, וההיסטריה בשיאה

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: דורון שטיין)

לא הביקורות הצוננות של חובבי הטכנולוגיה וגם לא הדיווחים על בעיות טכניות קלות שמלוות את ההשקה של הבייבי החדש של אפל - שום דבר לא מנע מהאמריקאים להפוך את ההמתנה מחוץ לחנויות החברה במנהטן לבילוי הרשמי של חג הפסחא הזה. למרות הערכות מוקדמות על מכירת 200 עד 300 אלף מכשירי "iPad" בסוף השבוע הראשון להימצאותו בחנויות - על פי ההערכות הצליחה אפל למכור למעלה מ-600 אלף יחידות בתוך 48 שעות, כמות מרשימה ואפילו מבהילה.

בחנויות המרכזיות של אפל, ובראשון חנות הדגל בשדרה החמישית בניו יורק, נרשמו תורים של מאות אנשים אשר הצליחו לדברי מקומיים ומומחי טכנולוגיה לעלות אפילו על התורים הענקיים שנרשמו בחנויות עם השקת האייפון. ברוב המוחלט של החנויות אזלו המכשירים עוד בטרם הגיעו למדפי החנויות בגלל שורה ארוכה של הזמנות מוקדמות מצד צרכנים.

טירוף האייפד בולט גם בהיערכות אתרי האינטרנט לכניסתו ובהתאמות שעוברים כל האתרים המובילים בימים אלה במטרה להתאים עצמם לצעצוע החדש שנכנס לכיס האמריקאי בקצב מסחרר.

מוקדם יותר השבוע הודיעה אפל על חסימה וביטול של כל הזמנות המכשיר מחוץ לארה"ב במטרה למנוע מצב של "השקה רכה" לא מתוכננת של האייפד במדינות אחרות - לאור זאת, בוטלו גם הזמנותיהם של ישראלים רבים שביקשו להזמין את המכשיר באמצעות אתרי אינטרנט שונים מארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully