וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטריית האייפד 2: יותר מ-3,000 מכשירים נמכרו

29.4.2011 / 15:18

מלאי הטאבלטים שהחלו להימכר היום בייבוא של חברת איידיגיטל החל להיגמר - כך מדווחות חנויות ברחבי הארץ. עד היום נמכר היורש רק בחנויות קטנות. ביג בוקס: "נשארו עשרות בודדות"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד)

אייפד 2 הגיע, ואזל. החנויות ברחבי הארץ מדווחות היום (שישי) כי מלאי הטאבלטים, שהחלו להימכר היום בייבוא של חברת איידיגיטל, כבר התחיל להיגמר. עד כה נמכרו יותר מ-3,000 טאבלטים ומרשת ביג בוקס נמסר, כי בכל הרשת נשארו עשרות בודדות של אייפדים, כשגם בחנויות של איידיגיטל עצמה מדווחים על מחסור ומבטיחים לחדש חלק מהמלאי כבר היום.

למרות שהיחידות הראשונות של הטאבלט הגיעו לארץ כבר מספר ימים לאחר שהוא הושק בארצות הברית, האייפד 2 נמכר עד היום רק בחנויות קטנות, ולא ברשתות. סיבה אפשרית נוספת להמולה היום, היא המחירים שהחליטו לגבות באיידיגיטל על המכשירים, אשר גבוהים רק בכמה מאות בודדות של שקלים מהמחירים בארצות הברית ונמוכים בחלק מהמקרים מהמחירים במדינות אירופה.

כך, למשל, הדגם הזול ביותר של המכשיר – בעל שטח אחסון של 16 ג'יגהבייט וללא מודם סלולרי – יעלה בייבוא של איידיגיטל 2,149 שקלים, זאת בהשוואה ל-499 דולרים אמריקאיים (כ-1,700 שקלים), 400 פאונד בריטיים (2,259 שקלים) או 499 אירו (כ-2,500 שקלים).

במקביל להשקה החלה איידיגיטל, שהינה ספקית השירות המורשית של אפל בישראל, לספק גם שירותי אחריות לבעלי מכשירי אייפד 2, בין אם נקנו דרכה ובין אם לא. הסיבה לכך היא שבאפל מוכרים את הטאבלט עם אחריות בינלאומית, המאפשרת לקבל שירות בכל מדינה בה המכשיר נמכר.

עדכון ראשון: 11:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully