וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט אולמרט: הסכמה להגשת חוות דעת נאמן

גלעד גרוסמן

6.9.2011 / 13:17

אושרה בקשת צוות ההגנה של ראש הממשלה לשעבר להגיש את חוות הדעת המכשירה לכאורה את הכספים שהועברו לו מאורי מסר. בעקבות זאת לא תבקש ההגנה מנאמן להעיד, ונמנעה מבוכה לפרקליטות

הפרקליטות הסכימה הבוקר (שלישי) להגשת חוות הדעת שחיבר בעבר יעקב נאמן, שר המשפטים ועורך דין פרטי בזמנו, לבקשתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. בחוות הדעת נקבע כי לא חלה חובת דיווח על כספי תרומות שניתנו לפוליטיקאים בין תקופות בחירות. בעקבות הגשת חוות הדעת, ההגנה לא תבקש מנאמן להעיד, ונמנעה מבוכה לפרקליטות.

משפט אולמרט - כותרות אחרונות:
משפט אולמרט: חוות דעת של נאמן תכשיר התרומות?
היום האחרון לעדות אולמרט: הטחת האשמות והכחשות
אולמרט במשפט: "מי שנסע בלי אישור זה לא אני"

נאמן חיבר את חוות הדעת ב-1999, בעת שכיהן כעורך דין פרטי. זאת, בעקבות פניה מצד אולמרט ואורי מסר לפני הפריימריז לליכוד. בחוות הדעת קבע נאמן כי חובת הדיווח על כספי תרומות אינה חלה על תרומות שניתנו ב"תקופת ביניים". עוד קבע נאמן כי אין מגבלות על הוצאות כספים אלה בתנאי שמדובר בתשלום על שירות שנעשה בו שימוש בתקופה זו.

חוות הדעת תסייע לאולמרט?

לטענת ההגנה, חוות הדעת מוכיחה את טענתו של אולמרט, כי העביר למסר כספים שקיבל לפני תקופת בחירות מאיש העסקים האמריקאי, משה טלנסקי, ואלה הוחזקו עבורו בנאמנות על ידי מסר. כמו כן טוענת ההגנה כי חוות הדעת מוכיחה שמסר לא החזיק עבור אולמרט "קופה סודית".

"לאחר שאתמול מנעה הפרקליטות את הגשת חוות הדעת של פרופ' נאמן, התקפלה הבוקר הפרקליטות מאחר והבינו שם, כי עדיף שחוות הדעת תוגש מאשר ששר המשפטים בכבודו ובעצמו יתייצב בבית המשפט", אמר יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, בעקבות הגשת חוות הדעת. הוא הוסיף כי "נאמן יאשר בעצם הופעתו את חוות דעתו, ששומטת את הקרקע מתחת לטענות התביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully