וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותרו לפרסום פרטי נערות הליווי החשודות ברצח

4.1.2012 / 14:51

אנה קורמשינה, מרינה טראנסקו הן החשודות ברצח הד"ר לכימיה אלי ללוז. שתי הנשים הגיעו מאוקראינה ומאז שימשו כנערות ליווי. שמות שני החשודים הנוספים טרם הותרו לפרסום

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית המשפט המחוזי בתל אביב התיר היום (רביעי) לפרסם את פרטיהם המזהים של נערות הליווי ברצח הד"ר לכימיה אלי ללוז בשבוע שעבר בתל אביב. השתיים הן אנה קורמשינה בת 30 ומרינה טראנסקו בת 24. קורמשינה וטראנסקו נמצאות בארץ במעמד של שוהות בלתי חוקיות, הגיעו לארץ לפני מספר חודשים מאוקראינה ומאז שימשו כנערות ליווי. בצהריים שיחרר בית משפט השלום בתל אביב שני החשודים הנוספים, שפרטיהם אסורים לפרסום.

ארבעת החשודים ברצח נעצרו ביום חמישי שעבר בחשד לרצח ד"ר ללוז. מפרטי החקירה עלה כי שתי נערות הליווי הגיעו לביתו של ללוז בפינת הרחובות תניא ודיזנגוף בעיר, רצחו אותו בדקירות סכין ושדדו ממנו סכום של כ-2,000 שקלים. עוד עולה כי השתיים לקחו מהדירה מסך טלוויזיה. אחת מהחשודות, אנה קורמשינה, הודתה לדברי המשטרה בביצוע המעשה ושחזרה אותו.

חשודים ברצח אלי ללוז, דר' לכימיה שנרצח בביתו ברחוב דיזינגוף תל אביב, דצמבר 2011. דרור עינב
הודתה ברצח ואף שחזרה אותו. מרינה טראנסקו/דרור עינב

מחקירת המשטרה עלה כי בערב הרצח, אירח ללוז, צרפתי יהודי בן 71, את אחד מחבריו בביתו עד השעה 22:00. לקראת השעה 23:00 הגיעו שתי החשודות לביתו. השלושה שתו אלכוהול, ולפי החשד השתיים הכניסו כדור שינה למשקה של ללוז. לאחר מכן עברו השלושה לחדר השינה, ואז לטענת המשטרה, התנפלו שתי הנשים על ללוז ודקרו אותו למוות.

לאחר מכן חזרו השתיים לסלון הבית והמשיכו לשתות. בשלב מסוים, השתמשה אחת החשודות באלכוהול על מנת להצית את חדר השינה. השתיים נמלטו מהמקום ונסעו במונית בחזרה לביתן. למחרת, שכנים הריחו עשן עולה מהדירה של ד"ר ללוז והזעיקו את כוחות הכיבוי, אשר מצאו במקום את גופתו המפויחת.

במהלך חיפוש בדירה, איתרו החוקרים פתק אשר למרבה המזל לא נשרף ובו מספר הטלפון של אחת קורמשינה. כך הצליחו החוקרים לאתר את מכשיר הטלפון שלה ולאחר מספר פעולות חקירה נוספות הוחלט לבצע מעצר. יומיים לאחר הרצח, נעצרו קורמשינה ושני החשודים הנוספים בדירתם באשדוד והחשודה הרביעית טראנסקו נעצרה בעת שהייתה במונית בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully