וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעו לשדה התעופה וגילו: כרטיסי הטיסה מזויפים

22.10.2012 / 16:50

המשטרה עצרה סוכנת נסיעות מבת ים שעל פי החשד זייפה ומכרה עשרות כרטיסי טיסה וחבילות נופש, בשווי רבע מיליון שקלים. "כל אחד יכול ליפול בפח", מזהירים במשטרה

עשרות בני אדם שהגיעו בתקופה האחרונה לנמל התעופה בן גוריון בדרכם לחופשה בחו"ל, נאלצו לשוב לבתיהם, לאחר שבשדה גילו שכרטיסי הטיסה שלהם מזויפים. התלונות שהצטברו במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב הביאו לפתיחה בחקירה, בסיומה נעצרה אתמול (ראשון) בעלת סוכנות נסיעות מבת ים, בחשד שזייפה כרטיסי טיסה וחבילות נופש.

חברת הנסיעות החשודה, הפועלת מזה שש שנים בבת ים, החלה כחברה לגיטימית לכל דבר, אולם על פי החשד, בשנה האחרונה נקלעה לקשיים. במשטרה חושדים כי בין החודשים אפריל לאוגוסט השנה, מכר המשרד כרטיסי טיסה ושוברים מזויפים לחבילות נופש, בשווי של כרבע מיליון שקלים.

איך תדעו אם גם אתם נפלתם קרבן לתרמית?

הלקוחות המרומים הגישו תלונה למשטרת מחוז תל אביב. החקירה הועברה למפלג ההונאה, בפיקודו של סגן ניצב מאיר כהן. כשהגיעו חוקרי המפלג לסוכנות בבת ים, הם גילו כי היא נסגרה. אתמול, כאמור, איתרו החוקרים את בעלת המשרד, תושבת בת ים בת 36, והיא נלקחה לחקירה, שם הכחישה את החשדות נגדה. במשטרה יבקשו היום להאריך את מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב.

החוקרים ינסו לברר כיצד הצליחה לזייף לכאורה את הכרטיסים והשוברים, כך שאיש מהלקוחות לא שם לב לכך. "אנחנו חושדים שמישהו סייע לה לזייף את הכרטיסים, ויתכן שיהיו עצורים נוספים בפרשה", אמר סגן-ניצב כהן לוואלה! חדשות. כהן מודה שקשה לצרכן לגלות אם הכרטיס שבידיו מזויף וכי "כל אחד יכול ליפול בפח הזה", אך יש לו עצה לנוסעים העתידיים המודאגים: "הדבר היחיד שאני יכול להמליץ עליו, הוא להתקשר לפני הנסיעה לחברת התעופה ולוודא שאכן הונפקו לכם כרטיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully