וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה

29.4.2013 / 11:27

עמנואל רוזן אמנם יצא לחופשה מערוץ 10 בשל פרשת ההטרדות לכאורה, אולם לוואלה! ברנז’ה נודע כי אשתו, טלי רוזן, הצטרפה לאחרונה לדסק החדשות של הערוץ

על רקע השעייתו של עמנואל רוזן מחדשות 10 ועריכת בירור בעניין תלונות שהגישו נגדו נשים - לוואלה! ברנז'ה נודע כי אשתו, טלי רוזן, הצטרפה לאחרונה לדסק החדשות של הערוץ. יצוין כי המגעים בין רוזן לחדשות 10 החלו כבר לפני מספר חודשים, והסכם עמה נחתם עוד לפני התפוצצות הפרשה, כך שאין קשר סיבתי בין הדברים.

טלי רוזן היא עורכת טלוויזיה וותיקה, והיא תשמש כעורכת חדשות בדסק חדשות 10. בתקופה האחרונה שימשה כעורכת רצועת הבוקר של ערוץ 10 בימי שישי, וקודם לכן ערכה סרטים דוקומנטריים עבור זכיינית ערוץ 2 קשת. היא שימשה גם כעורכת תכנית הבוקר של קשת בהגשת דני קושמרו וסיוון רהב מאיר.

בעבר שימשה רוזן כעורכת התכנית "אודטה" עד שפרשה ממנה לאחר חילוקי דעות מקצועיים. רוזן עבדה בעבר גם בזכיינית ערוץ 2 רשת והיא ערכה את התכניות "רשת על הבוקר" ו"משעל חם".

טלי רוזן נשואה לעמנואל רוזן, אולם כפי שפורסם בוואלה! סלבס השניים נפרדו והוא עזב לפני מספר חודשים את ביתם המשותף בתל-מונד. על פי הפרסום, רוזן מנהל מערכת יחסים בת מספר חודשים עם שדרנית הרדיו עדי הדר מרדיו "אקו99".

בחדשות 10 אישרו את הפרטים. טלי רוזן, השוהה בימים אלה בדרום הארץ, אישרה כי היא מצטרפת לדסק החדשות, וסירבה להתייחס מעבר לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully