וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד אליבאבא רוצה להכניס לכלא לשבוע כל מי שימכור סחורה מזויפת ברשת

אילן גלר

8.3.2017 / 8:30

מעניין לציין כי מדובר בשינוי דרמטי בעמדתו של ג'ק מא, שבעבר הרבה להמעיט בחשיבות הנושא ואף טען בפני עיתונאים כי "מוצרים מזויפים עשויים להיות איכותיים יותר מהמוצר המקורי שהם מחקים"

ג'ק מא, מנכ"ל עלי-בבא. GettyImages
שינה את דעתו ביחס לזייפנים בסין. ג'ק מא, מנכ"ל ומייסד אליבאבא - אחד האנשים העשירים בסין./GettyImages

ג'ק מא, מייסד אתר הקניות המקוון הסיני הענקי אליבאבא ואחד האנשים העשירים ביותר בסין, מנסה להוביל חקיקה חדשה במדינה, שתחמיר באופן ניכר את העונשים לסוחרים העוסקים בייצור ושיווק של סחורה מזויפת. לטענתו של מא, החוק הנוכחי "נובח אך לא נושך", והגיע הזמן לעונשים חמורים הרבה יותר.

הצעתו של מנכ"ל אחד מאתרי הקניות הגדולים בעולם, שפורטה במכתב אותו שלח לנציגי הממשל הסיני, היא עונש מאסר של שבעה ימים על כל מוצר מזויף שנמכר ברשת. "העולם יראה אחרת לגמרי בכל הנוגע לשמירה על זכויות יוצרים, פיקוח על בטיחות מזון ותרופות, ויכולתנו לחדש", הוא כתב. לדברי נא, כ-99 אחוזים מכלל פעילות הזיוף בסין לא מטופלת כלל על ידי השלטונות, למרות שהחוק אוסר על כך באופן מפורש.

מעניין לציין כי מדובר בשינוי דרמטי בעמדתו של האיש, שבעבר הרבה להמעיט בחשיבות הנושא ואף טען בפני עיתונאים כי "מוצרים מזויפים עשויים להיות איכותיים יותר מהמוצר המקורי שהם מחקים". ייתכן כי הצלחתו של אתר המסחר "אלי אקספרס" במערב קשורה בעמדתו הקשוחה יותר, מתוך רצון להפגין בפני לקוחות במערב כי איננו מעוניין להתפרנס מזיופים זולים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

עובד במחסני אתר הקניות JD.com בלאנגפאנג, סין, 11 בנובמבר 2015. רויטרס
המסחר ברשת לא מפסיק לצמוח בסין./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully