וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בזק: בכירי החברה שוחררו ממעצר בית בתנאים מגבילים

בית משפט השלום בתל אביב שחרר ממעצר בית את בעלי החברה שאול אלוביץ', בנו אור ואת מנכ"לית החברה סטלה הנדלר. השלושה יוגבלו ביצירת קשר עם חברי הדירקטוריון ועובדי החברות

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
משרדי בזק/מגד גוזני

בעלי השליטה בבזק שאול אלוביץ', בנו אור ומנכ"לית החברה סטלה הנדלר שוחררו היום (שישי) ממעצר בית, בהוראת בית משפט השלום בתל אביב. על הנדלר הוטלו תנאים מגבילים למשך 60 יום, במסגרתם לא תוכל ליצור קשר עם חברי דירקטוריון בחברה. גם על אלוביץ' ובנו הוטלו מגבלות, המונעות מהם ליצור קשר עם עובדים בחברות שבקבוצה.

החקירה נגד בזק נפתחה בחודש שעבר בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך ועל פי חוק העונשין הנוגעות לעסקאות הקשורות לאלוביץ', ולבכירים בהנהלת "יס" – המנכ"ל רון איילון וסמנכ"ל הכספים מיקי ניימן.

השבוע הודיעה הרשות לניירות ערך כי החקירה הורחבה גם לעסקת מתן שירותי תקשורת לוויינית בין חברת "חלל תקשורת" לבין חברת "יס", וביום שלישי פשטו חוקרי הרשות על משרדי חברת "חלל תקשורת" ברמת גן, והחרימו מסמכים.

במסגרת החקירה, הגישה בשבוע שעבר הרשות לניירות ערך לבית משפט השלום בתל אביב נספח, שבו מפורטים חשדות נגד מנכ"ל התקשורת שלמה פילבר, ולפיהם פעל לכאורה במרמה כדי לקדם אינטרסים של חברת בזק במשרד התקשורת. באותו יום הורה בית משפט השלום לשלוח למעצר בית בן שבועיים את פילבר, וכן הורה על הרחקתו ממשרדו למשך אותו הזמן.

(עדכון ראשון 11:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully