וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: המתכון הסודי של מקדונלד'ס דלף לרשת

25.8.2017 / 0:10

המתכון הסודי לרוטב שהפך את ההמבורגר של מקדונלד'ס לג'אנק פוד האהוב בעולם דלף לרשת, אולם ברשת עדיין לא אישרו שזו אכן רשימת המרכיבים המדויקת. קבלו מתכון קצר להכנת הרוטב הסודי

צלמים זמניים מורשים

בסרטון – מבחן הטעימות של ההמבורגרים

הביג מק של מקדונלד'ס לא היה ההמבורגר האהוב ביותר על מיליוני אנשים ברחבי העולם - לולא הרוטב המיוחד שלו. רק מעטים יודעים להכין את הרוטב הממכר הזה – אבל עכשיו נראה שהמתכון הסודי ביותר בעולם דלף לרשת ואנחנו כבר מכינים רשימת קניות ויוצאים לסופר. לפני שאתם נכנסים להיסטריה, חשוב לציין שרשימת המרכיבים האותנטיים לכאורה, שהופצה ב-Pinterest, עדיין לא אושרה רישמית בידי היצרן והיא כל כך ארוכה וכוללת מרכיבים מיוחדים שספק אם באמת נצליח לאסוף את כולם ולשחזר את הטעם המקורי.

הרשימה שדלפה לרשת מכילה לא פחות מ- 33 מרכיבים, אולם ב-Mom Deals הציעו דרך קלה יותר להכנת הרוטב, שגם אם אינה מדויקת - היא עדיין הקרובה ביותר לדבר האמיתי. הבאנו לכם את המתכון הסודי ואת המתכון הקצר כדי שתבחרו בעצמכם.

עוד באוכל:

עוד באותו נושא

האם המדע חשף את המתכון הסודי לעוף האהוב בעולם?

לכתבה המלאה

אלה מרכיבי הרוטב במתכון הסודי (לכאורה, כמובן):

שמן סויה, רוטב רליש (רוטב על בסיס מלפפון חמוץ שמכיל מלפפון חמוץ קצוץ, סירופ תירס עם פרוקטוז גבוה, סוכר, חומץ, סירופ תירס, מלח, סידן כלוריד, Xanthan Gum, אשלגן סורבט (משמר), תמציות תבלינים ופוליסורבט 80), חומץ, מים, חלמון ביצה, סירופ תירס, אבקת בצל, זרעי חרדל, מלח, תבלינים, אלגינט פרופילן קליקול, סודיום בנזואט (חומר משמר), סובין חרדל, סוכר, אבקת שום, חלבון ירקות (תירס שעבר הידרוליזה, סויה וחיטה), צבע מאכל קרמל, תמציות של פפריקה, לציטין סויה, כורכום (צבע מאכל), סידן דיסודיום EDTA (הגנה על הטעם).

והנה המתכון הקצר:

המתכון הפשוט, שלפי Mom Deals מעניק את הטעם האותנטי של רוטב הביג מק האהוב, מכיל פחות מרכיבים – רק שבעה – וצורך רק מספר דקות של הכנה. כל שעליכם לעשות הוא לערבב את החומרים בקערה ולהשאיר אותם במקרר למשך הלילה.

המצרכים:
חצי כוס מיונז
4 כפיות רליש מתוק
1 כפית חומץ לבן
2 כפות רוטב French dressing לסלט
1 כף בצל קצוץ דק
1 כפית סוכר
מעט מלח

אופן ההכנה:
1. שופכים את כל המצרכים לקערה ומערבבים.
2. מכסים את הקערה ומכניסים למקרר למשך הלילה.
3. מערבבים מספר פעמים בזמן שהקערה עדיין במקרר.

הרוטב המיוחד יוצר לראשונה ע"י ג'ים דליגאטי, ממציא הביג מק ב-1968. הנוסחה הסודית שונתה במהלך השנים, אולם המתכון המקורי נשאר עד 1991 וחזר לשימוש ב-2004. מעריצי ההמבורגר יכלו לרכוש בשנה שעברה את הרוטב לשימוש ביתי, אולם הוא נמכר רק באוסטרליה (במחיר של 4.95 דולר), ורק 4,000 בקבוקים יוצרו וכל המלאי הסתיים תוך שעות. הדרישה הגבוהה הובילה אנשים למכור את הבקבוקים שהשיגו ב-eBay תמורת 100 דולר לבקבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully