וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנאה מובטחת: המתנות הקטנות והגדולות שתשמחו לקבל

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

25.9.2017 / 13:42

אנחנו אוהבים לפנק את עצמנו וגם אוהבים לצעוד יד ביד עם הטכנולוגיה, לכן סקרנו עבורכם שורה של גאדג'טים משוכללים שיכולים לשדרג לנו את החיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוברבורד של לקסוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעצועים, כידוע לכולנו, הם ממש לא רק לילדים ובכל מקרה, כולנו ילדים, לפחות ברמה מסוימת ולא משנה בני כמה אנחנו. בעולם בו הטכנולוגיה והקידמה מתפתחות בקצב מסחרר עם כל שנה שעוברת, אפילו כל יום שחולף, תמיד נחמד למצוא כמה הנאות קטנות שאפשר לצרף לחיינו, כאלה שיהפכו אותנו לקצת יותר שמחים.

לרגל השקתה של לקסוס LC500 יצא מותג הרכב היוקרתי מיפן בפרויקט Experience Amazing, אשר דוגל ביצירתיות מעוררת השראה המובילה לשילוב של יוקרה ואיכות. המכונית היא למעשה חלק מחזון רחב יותר שמפיק איכות והנאה מתחומים נוספים שקשורים לעולם הרכב כגון עיצוב, טכנולוגיה חדשנית ואמנות. לכן, ריכזנו עבורכם את מיטב הגאדג'טים וההפתעות הקטנות הקשורים לתחומים אלו, שאפשר למצוא כיום. נתחיל מהקטנים ונעבור בהמשך לגדולים.

הראוטר שירים את הגלישה בבית

אם אתם מנסים לקרוא את הכתבה הזו באחד מחדרי הבית, אבל האינטרנט כל הזמן נתקע לכם כי הוא לא מספיק חזק והאות לא מגיע כמו שצריך, עכשיו אפשר לשים למצב המתסכל הזה סוף. גוגל מציעה מכשיר ראוטר חדיש ומיוחד, כזה שמורכב למעשה מרשת של ראוטרים ויאפשר לכם ליהנות מה-Wi-Fi בכל מקום בו תהיו בבית. המכשיר החדש מתאים לכל סוגי הבתים, אפילו לצנועים יותר, שכן גם הם נוטים לסבול לעיתים מאינטרנט חלש מדי בכל מיני פינות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

משקל שמודד ה-כול

אם אתם מרגישים שהקיץ הוא הזמן לפצוח בדיאטה, או סתם להיכנס לכושר קצת יותר טוב, נסו את אחד ממכשירי המשקל המודרניים. פעם, המשקל הביתי היה מורכב מחוגה שבקושי הצליחה להתייצב על הסכום הנכון. היום לעומת זאת, משקלים שונים יכולים למדוד את כמות השומן בגוף שלכם, קצב הלב, מסת הגוף וגם, את המשקל שלכם ולהציע בהתאם שלל שיטות אימון (ריצה, הליכה, טיפוס, קצב וכו') שיעזרו לכם להתקדם. המכשירים המתקדמים ביותר כבר כוללים עד שמונה משתמשים שונים, כאשר כל אחד מהם יכול להכניס לתוך המכשיר את הפרטים האישיים שלו, דוגמת גיל, גובה וכו' ולקבל בחזרה את תכנית האימונים.

רמקולים שיעניקו לכם סראונד בכל מקום

חובבי מוזיקה, פודקאסטים ו/או רדיו? זה הזמן להצטייד באחד הרמקולים החדשניים והמגניבים שמציפים את השוק. ברמקולים הללו מוטבע גם מיקרופון קטן, כך שתוכלו לבצע בעזרתם שיחת טלפון אם תקשרו ביניהם לבין הסלולארי שלכם. בנוסף, ניתן להשתמש בהם כשלט למכשירים "חכמים" אחרים שיש לכם בבית, דוגמת הטלוויזיה, התאורה או המזגן, אפשר להיעזר בהם לקבלת טיפים על נושאים שונים (בדומה ל"סירי" המפורסמת), לשחק איתם משחקי טריוויה, להשתמש בהם כאמצעי לעשיית כושר, אה, וכמובן גם לשמוע מוזיקה, פודקאסטים או רדיו.

לרחף מעל למדרכה

בחודשים האחרונים רואים בארץ יותר ויותר גלשני הוברבורד על גלגלים ברחובות. ההוברבורד, קטן, נוח, קל ואחרי שצוברים מיומנות הוא גם כלי תחברוה אורבני כיפי במיוחד. כדי לשדרג את החוויה ולהפוך לאטרקציה הכי אטרקטיבית ברחוב, אתם יכולים לקחת צעד קדימה ולהצטייד בהוברבורד מרחף מתוצרת לקסוס. כן כן, מותג הרכב היוקרתי מיפן הראה לעולם שהריחוף של מרטין מק'פליי ב"בחזרה לעתיד" הוא כבר ההווה.

ליהנות מנהיגה מהספה שבבית

אוהבים לנהוג, אבל לא ממש רוצים לצאת מהבית בחום הכבד של הקיץ הישראלי? שימו יד (עדיף שתי ידיים) על ה"G920 דרייבינג פורס". מדובר במכשיר שמדמה בצורה מושלמת מכונית, כולל הגה משוכלל עם כמה כפתורי הפעלה, שלושה פדלים (גז, ברקס, קלאץ') ומערכת שיכולה להגיע עד שבעה הילוכים. בעזרת הגאדג'ט החביב הזה תוכלו להתפרע במהירויות מטורפות בסימולטורים ביתיים של תחרויות נהיגה שונות, על הספה, במזגן. מה עוד אפשר לבקש?

הכי רחוק מפטיפון

ואם אתם מעדיפים להיות בחברת כמה שיותר אנשים, ולערוך מסיבות, תוכלו לפנק את עצמכם במערכת די ג'יי ביתית. כבר לא צריך להסתבך היום עם עשרות כפתורים, הגברה ואיזון של הסאונד. כמה הכול דיגיטלי ולכם רק נותר לבחור את השיר שאתם רוצים להשמיע, לבחור את השיר הבא ולא לשכוח להזיז את התקליט עם האצבע, ליצירת האפקט הכי טוב של המסיבות מאז שנות ה-70'.

תדפיסו לעצמכם את המוצרים

בתי קפה שונים בארצות הברית (כן, בתי קפה) כבר מציעים היום מדפסות בתלת ממד לשימוש הציבור הרחב ובכל זאת, אין כמו משהו אישי. המדפסות המשוכללות הללו יכולות לייצר היום כמעט כל דבר שתצליחו לבנות ולדמות במחשב שלכם. נכון, זה עדיין לא מוצר שאתם יכולים לקנות לעצמכם במתנה, אבל בעזרתו אתם יכולים ליצור לעצמכם כל מיני מתנות, וזה כיף. הנה דוגמה קטנה ופשוטה: חסר לכם בורג לתלות את התמונה? לא עוד. ונניח שכן יש לכם בורג ספייר, אתם רוצים נניח לתלות בעזרתו תמונת תלת ממד? גם את זה המדפסת תוכל לסדר עבורכם ותדפיס לכם את התמונה. אה, ואפשר כמובן להדפיס גם את המברגה לצורך ביצוע המשימה.

להשתמש בשעון חכם במיוחד

שעון היד הוא כבר מזמן לא רק שעון. המחוגים נעלמו ואפילו המספרים הדיגיטליים שהראו לנו מה השעה כבר לא תמיד ניצבים לנגד עינינו. קצב ההתפתחות של השעונים בשנים האחרונות הוא מדהים ונדמה שבכל כמה חודשים מצטרף חידוש לגאדג'טים המיוחדים הללו. השעונים המשוכללים יכולים לעזור למשתמשים בעשיית כושר (מודדים דופק, מהירות, זמן וכו' ויכולים לזכור נתוני עבר ולסייע בהשוואות לצורך שיפור והתקדמות), בצלילה (מודדים את המרחק אליו ירדתם מתחת לפני המים, את לחץ האוויר ועוד) ובכלל, בכל אספקט של חיי היומיום, מתזכורות, למצלמה, למראה ועל הדרך, לפעמים גם כדי להראות את השעה. השעונים הללו עמידים כמעט בפני כל דבר ומלווים את מי שבוחר להשתמש בהם במשך כל היום, כך שמדובר בהשקעה שמשלבת בין גאדג'ט חדשני לבין כלי משמעותי לחיים.

היאכטה המהירה שהופכת את הים לצעצוע פרטי

ולקינוח יש לנו גאדג'ט למתקדמים פלוס, אנשים שיכולים להרשות לעצמם ליהנות מהחיים ולכייף בדרך קצת אחרת. אוהבים את הים? אז למה לראות אותו רק מהצד של החוף כשאפשר לעלות על יאכטה מהירה ומפנקת, דוגמת זו של לקסוס, ולטוס על פני המים. יאכטה שכזאת מושלמת לשיט מפרצים, שיט לאורך החופים ולמי שרוצה לשוט על המים הכחולים, העמוקים והנקיים ולעשות שם מסיבה קטנה עם החברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully