וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום ייעוד חקלאי: 180 דירות חדשות ייבנו בשוהם

18.3.2018 / 12:08

קבוצת אלמוג רכשה 3 מגרשים על קרקע שהייתה בבעלות מושב בית נחמיה הסמוך והייתה מיועדת לחקלאות. כעת, משהוסב הייעוד למגורים, תקים פרויקט בשכונת הדרים בעיר

מערכת וואלה!

(בווידאו: דוח ה-OECD - ישראל צריכה להשקיע בתשתיות, חינוך ודיור)

קבוצת אלמוג הודיעה היום (ראשון) כי השלימה רכישת קרקע מרשות מקרקעי ישראל לבניית 180 יחידות דיור בשכונת הדרים בשוהם תמורת 177 מיליון שקל. לדברי הקבוצה, בניהולו של יקי אמסלם, מדובר בעסקת קרקע מורכבת של אחת מעתודות הקרקע האחרונות לבנייה ביישוב.

המגרשים שנרכשו היו בבעלות מושב בית נחמיה הסמוך לשהם ובייעוד חקלאי. בעקבות תוכנית המגורים שקידמה על קרקע זו הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור (ותמ"ל), שתפקידה לאשר תוכניות בנייה רחבות היקף בהליך מזורז, השיב מושב בית נחמיה את הקרקע לרשות מקרקעי ישראל.

במסגרת הסכם ההשבה, ניתנה למושב אופציה סחירה לרכישת מגרשים בשווי 20% מהשווי היחסי של הקרקע, בפטור ממכרז; והקבוצה רכשה מהמושב את האופציה, כך שבפועל ביצעה קנייה ישירה של המגרשים מהרשות. עלות העסקה הכוללת עומדת על כ-179 מיליון שקל כולל עלויות פיתוח. את קבוצת אלמוג ייצגו בעסקת הרכישה עו"ד זיו כספי ועו"ד חירות בן יאיר ממשרד עו"ד גינדי-כספי.

מדובר ב-3 מגרשים בשטח כולל של כ-19 דונם בשכונה חדשה שעתידה להיבנות בכניסה הדרומית של היישוב ולכלול 2,200 דירות במבני מגורים בני 3,5 ו-6 קומות. על כל מגרש תבנה קבוצת אלמוג 60 יחידות דיור. עוד תכלול השכונה מרכז מסחרי, 2 בתי ספר יסודיים ובית ספר על יסודי, גני ילדים, מעונות יום, מבני ציבור לנוער, דת, תרבות ופנאי וקריית ספורט יישובית.

שוהם - מבט מכיוון נחל עריף. זיתוני בת אל-אלמוג,
הפרויקט בשכונת הדרים בשוהם/זיתוני בת אל-אלמוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully