וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסטיבל בחול המועד שיכניס לכם כסף - וזה רק חלק מהכיף שבו

2.4.2018 / 7:26

דוכנים עם מגוון מוצרים, הופעות מוזיקה והפעלות לילדים: שריינו את ה-2-3 לאפריל, כי גם השנה אירוע מכירות וקניות מוצרי יד שנייה הגדול בישראל מתקיים בחוה"מ פסח, בצמוד לאצטדיון בלומפילד

פסטיבל יד 2. יונתן קליין,
פסטיבל יד 2/יונתן קליין

לפרטים נוספים ורכישת דוכן

אומרים שלמספר 7 יש משמעות מיוחדת ביהדות. במקרה שלנו, מדובר במשמעות שתעיף אתכם מהבית לבילוי משפחתי בפסטיבל יד2 Live שמתקיים שנה שביעית ברציפות בשיתוף עיריית ת"א-יפו.

באירוע הענקי תוכלו למצוא את הנישה שלכם, בין המתחמים השונים, כשהילדים, רוב הסיכויים - יחפשו את המקום הכי קרוב לבמה לקראת ההופעות של נועה קירל, להקת ריטלין וגיא פרידמן. אל תחפשו אותיות קטנות - הכניסה חופשית.
לפני שתשכחו, פתחו יומנים ועדכנו: הפסטיבל יתקיים במשך יומיים במהלך חוה"מ פסח בתאריכים ה-2 ו-3 באפריל משעה 11:00 עד שעה 17:00 בגן כרונינגן, בצמוד לבלומפילד.
ועכשיו לחלק שבו אתם באמת מבינים אילו יומיים טירוף סידרנו לכם.

פסטיבל יד 2. יונתן קליין,
כדאי להזדרז, כי כמות הדוכנים מוגבלת/יונתן קליין

את מי תפגשו?

אתם הולכים להכיר ולקנות מהמוכרים במתחמי המכירה שלנו. הם לא נושכים, בדקנו.

מתחם אופנה יד2: פריטי ביגוד, אביזרי ביגוד, נעליים, תכשיטי וינטג', שמלות כלה, שמלות ערב ועוד.

מתחם הילדים והמשפחות יד2: עשרות דוכנים של ילדים שימכרו מוצרים לילדים. ערוץ "הופ!" יפעיל אף כמו בשנים קודמות מתחם להחלפת צעצועים, שבו הילדים מוזמנים להביא איתם צעצוע מהבית ולהחליף אותו במתחם עם צעצוע של ילד אחר. לצד הדוכנים יוכלו ילדיכם ליהנות מפינות יצירה ופינות הפעלה.

מתחם אספנות יד2: מוצרים מיוחדים, ואוספים מכל הזמנים - גם כאלה הרבה לפני שנולדתם.

מתחם כל מיני יד2: במתחם הזה משפחות יציעו לכם למכירה את כל מה שעולה על רוחם. אם גם אתם רוצים דוכן משלכם בפסטיבל, זה הזמן לרכוש דוכן משלכם. כדאי להזדרז, כי כמות הדוכנים מוגבלת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פסטיבל יד 2. יונתן קליין,
במקום יהיו דוכנים לקליעת צמות ולציורי פנים וגוף ./יונתן קליין

מי יעשה שמח?

נועה קירל, כוכבת הפופ של ישראל, באה להרים בפסטיבל יחד עם להקת ריטלין ומופע בכיכובו של גיא פרידמן. אה וכן, המופעים יערכו בשני ימי הפסטיבל. כניסה חופשית, כבר אמרנו?

בנוסף, יתקיימו מופעי רחוב של פסלים חיים, ג'אגלינג ושל קרקס קווקזי עם להטוטים עוצרי נשימה. וזה עוד לא הסוף. בנוסף לכל ההופעות, יוצבו בפסטיבל דוכנים לקליעת צמות ולציורי פנים וגוף, יוקם מתחם עפיפונים וכן מתחם מתנפחים וג'ימבורי. ואל תדאגו, לא תשארו רעבים - דאגנו לכמה וכמה דוכני אוכל כשרים לפסח.

פסטיבל יד 2. יונתן קליין,
לילדים לא יהיה חסר מה לעשות/יונתן קליין
פסטיבל יד 2. יונתן קליין,
קרקס קווקזי עם להטוטים עוצרי נשימה/יונתן קליין

תמיד מהלב

בפסטיבל תוכלו ליהנות גם מערך מוסף של נתינה ותרומה לחג עבורכם ועבור הילדים. בין הדוכנים תמצאו גם את דוכן "בזאר יד2 מכל הלב" - רשת החנויות בשיתוף עמותת פתחון לב, המוכרת פריטי אופנה יד שנייה ברחבי הארץ.

בדוכן יימכרו מוצרי יד שנייה, כאשר כל ההכנסות ישמשו לרכישת ארוחה חמה לנזקקים במרכזי הסיוע של ארגון פתחון לב. במקביל, יתקיימו לצד הדוכן תצוגות אופנה המציגות אופנת בגדי יד שניה ווינטג'.

פסטיבל יד 2. יונתן קליין,
חלק מהדברים שתמצאו במתחם אספנות יד2: מוצרים מיוחדים, ואוספים מכל הזמנים – גם כאלה הרבה לפני שנולדתם/יונתן קליין

פסטיבל יד2 LIVE נערך בשיתוף עיריית ת"א-יפו ותחנת הרדיו eco99fm - תחנה בעלת אג'נדה חברתית סביבתית המעודדת את קהל המאזינים הגדול שלה להתנהגות ירוקה וצרכנות נבונה, באמצעות טיפים ירוקים ואייטמים חברתיים וסביבתיים.
אז אם עדיין לא שריינתם את ה-2 ו-3 לאפריל בחול המועד פסח, סמנו לכם את הפסטיבל שלנו ביומן - וניפגש בלייב. הכניסה חופשית!

לפרטים נוספים ורכישת דוכן

מערכת וואלה! News בשיתוף יד 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully