וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל חתמה על עסקת קומבינציה עם גב ים להקמת פרויקט ברעננה

26.4.2018 / 17:55

על פי ההסכם, שופרסל תמכור לגב ים כ-69.5% מזכויות הבעלות בקרקע, תמורת בניית הפרויקט שיוקם. העסקה תובא לאישור האסיפה הכללית של החברה בחודש יוני השנה

ישראל ברמן, יו"ר שופרסל ואיציק אברכהן , מנכ"ל שופרסל. מקור: רני רהב,
מנכ”ל שופרסל, איציק אברכהן, ויו”ר שופרסל, ישראל ברמן/מקור: רני רהב

דירקטוריון שופרסל אישר היום (חמישי) עסקת קומבינציה עם חברת גב ים מקבוצת נכסים ובניין IDB, להקמה של פרויקט נדל"ן ברחוב זרחין בעיר רעננה, בסמוך למחלף רעננה צפון. השטח נמצא בבעלותה המלאה של חברת שופרסל נדל"ן (חברת בת בבעלות מלאה של שופרסל), והעסקה תובא לאישור האסיפה הכללית של חברת גב ים ביוני 2018.

על פי ההסכם, שופרסל תמכור לחברת גב ים כ-69.5% מזכויות הבעלות בקרקע, תמורת בנייה של פרויקט שיוקם על ידי גב ים ב-2 שלבים. הפרויקט יכלול, בין היתר, חניון עם 1,000 מקומות חניה וכן שטחי אחסנה.

עוד יכלול הפרויקט מתחם מסחרי לבנייני משרדים בשטח כולל של כ-41 אלף מ"ר וכ-1,000 מקומות חניה. עם השלמת הפרויקט, שופרסל נדל"ן תחזיק בכ-30.5% מסך הפרויקט.

ישראל ברמן, יו"ר שופרסל, והמנכ"ל איציק אברכהן מסרו: "עסקה זו מהווה נדבך נוסף של אסטרטגיית החברה להשבחת נכסי הנדל"ן שלה וליצירת ערך בתחום זה. אנו ממשיכים להתפתח בשאר התחומים כחלק מתכנית העבודה שהצבנו לעצמנו".

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים, הוסיף: "עסקה זו מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית החברה להקמת מרכזי הייטק ומשרדים ברחבי הארץ בכלל והאזורי ביקוש בפרט. החברה ממשיכה להטביע את חותמה כמובילה בענף הנדל"ן המניב בישראל, ורעננה תתווסף ל-15 ערים בהן פועלת גב ים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully