וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא תצטרכו לדאוג יותר לסוללה": חברת סמסונג משיקה את Galaxy Note 9

באירוע חגיגי בניו יורק, הכריזה סמסונג על ה-Galaxy Note 9. המכשיר מביא בשורה בתחום האחסון, סוללה ומנסה לקרוץ לקהל חדש: הגיימרים, עם שיתוף פעולה ראשון עם החברה שאחראית על הלהיט פורטנייט. עוד נושא עמו בשורה בתחום האחסון והסוללה

צלמים זמניים מורשים

כמה האירוע של השקת ה-Galaxy Note 9 חשוב לסמסונג? נתחיל מזה שהוא נערך באצטדיון Barclays בברוקלין ניו יורק. כאן משחקת קבוצת הכדורסל של ברוקלין ב-NBA ונערכות כאן אינספור הופעות מדי שנה, של כל האמנים הגדולים. אל האירוע הגיעו אלפי אנשים ומיקום האירוע והצורה שבה נערך, רק ממחיש את חשיבות האירוע והכרזת הסמארטפון עבור סמסונג. למעשה, מדובר השקה אסטרטגית חשובה שעשויה להשפיע על עתיד סדרת ה-Note. עד כה, שמענו רבות על ה-Note 9 ובמהלך השבועות האחרונים יצאה סמסונג בקמפיין מקדים למכשיר שקודם ברשתות החברתיות בעולם וגם בישראל "החל מה-9 באוגוסט 2018, לא תצטרכו לדאוג יותר לסוללה", זו אחת מהפרסומות שקידמה בשבועות האחרונים שהתמקדה בסוללה, נפח אחסון ובמהירות הסמארטפון. סמסונג ישראל כבר הודיעה: ב-22 לאוגוסט (יום רביעי) תקיים את מסיבת העיתונאים בישראל וכמה ימים אחר כך הוא יחל להימכר בחנויות.

השקת נוט 9 של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אירוע השקת הנוט 9 של סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

לאחרונה דווח כי סמסונג שוקלת לבטל את סדרת ה-Note, במיוחד בשל ההכרזות האסטרטגיות הצפויות בשנה הבאה. כך שהיקף מכירות המכשיר הנוכחי, ה-Note 9 צפוי להיות מרכיב חשוב בהחלטת החברה אודות עתיד הסדרה. עם זאת, את האירוע פתחה סמסונג כשהיא מציגה את כל העיתונאים שצחקו על סדרת הנוט ואחר כך עברה לצד השני: לעיתונאים שדיברו על ההצלחה המסחררת של הסדרה.ס כרגיל גם השנה, המכשיר מיועד עבור הקהל העסקי יותר וכולל את ה-S-Pen שעבר שדרוג. עוד המכשיר ינסה למשוך קהל נוסף: קהל הגיימרים. החברה הכריזה על שיתוף פעולה עם סטודיו המשחקים Epic Games שאחראי על הלהיט פורטנייט שהפך למשחק הרווחי ביותר בתקופה האחרונה. עד כה המשחק היה זמין רק לפלטפורמת ה-iOS ואילו כעת, לראשונה המשחק יהיה זמין במכשירי ה-Note 9, מה שכאמור עשוי למשוך את קהל הגיימרים.

אל הבמה עלה מנכ"ל חברת Epic Games שהכריז על כך שהמשחק יהיה זמין כבר היום בכל מכשירי האנדרואיד ויציע גם דמות חדשה בשם גלקסי. "אנחנו מחכים לראות איך הגיימרים מסביב לעולם יגיבו להכרזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
השקת נוט 9 של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
פורטנייט עושה את הופעתו הראשונה באנדרואיד בנוט 9 של סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ידענו כמעט הכל: על איך הסמארטפון יראה ואפילו על התכונות החשובות ביותר, חלק בזכות הקמפיין של סמסונג כשהפרסומות הרשמיות דלפו לרשתות וחלק מהדלפות נוספות שאירעו במהלך השבועות המקדימים. כעת הפרטיים הרשמיים נחשפים. המכשיר יגיע עם מסך "אינסופי", נטול שוליים כמעט לחלוטין בגודל של 6.4 אינץ' ברזולוציית QHD+, יחס מסך של 18.5:9 ופאנל מסוג Super AMOLED. אם תרצו, המכשיר לא מביא בשורה בתחום המסך, שכן הוא גדול ב-0.1 אינצ'ים בלבד. עוד למסך ציפוי זכוכית גורילה 5 ותמיכה בטווח צבעים דינמי בתקן האחרון, 10. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 שתשווק בשוק האמריקאי ואילו באירופה ושאר העולם, לרבות ישראל, המכשיר יגיע עם ערכת השבבים 9810 הזהה לשל הגלקסי S9 פלוס.

המכשיר ימכר בשתי גרסאות: הראשונה עם 6 גיגה זיכרון ראם ונפח אחסון של 128 גיגה עם אפשרות הרחבה של 512 גיגה נוספיים באמצעות MicroSD וגרסה נוספת של 8 גיגה זיכרון RAM ו-512 גיגה לאחסון. גם הוא יזכה לתוספת של זיכרון חיצוני, מה שבפועל יכול להגיע לעד טרה אחסון.

השקת נוט 9 של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
עד טרה בייט של זיכרון אחסון. הנוט 9 של סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

"מאז ההתחלה, הסדרה סיפקה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר וגם כיום אנחנו עולים על הציפיות עם ה-Galaxy Note 9", אמר מנהל חטיבת השיווק העולמי של חברת סמסונג. "בגלל זה יצרנו סוללה שמספיקה ליום שלם בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה. מה לגבי הבשורה של המהירות? מדובר בשיפור של 33 אחוזים בביצועים, לעומת הדור הקודם. לצד כל זה, החברה שילבה מערכת קירור חדשה שתדאג שהכל יעבוד בצורה תקינה מבלי שהסמארטפון יתחמם בצורה קיצונית והביצועים יפגעו.

מערך הצילום זהה לשל ה-Galaxy S9 פלוס וכולל שני חיישנים: הראשון של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם דינמי של f/1.5-2.4 ויתמוך בטכנולוגיית פיקסלים כפולים, לצד חיישן נוסף של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 הכולל מייצב תמונה אופטי וזום אופטי שלי פי שניים. מערך הצילום הקדמי זהה גם הוא וכולל חיישן שמונה מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ומיקוד אוטומטי. הנוט יגיע עם תכונת ה-Scene Optimizer המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לזהות מרכיבים בתמונה ומסווגת אותה לאחת מ-20 קטגורויות ומטטיבת את הצילום באופן מיידי בהתאם לקטגוריה. היא גם תאתר פגמים ותציג התראה מידית שתופיע כשהצילום מטושטש, האנשים בתמונה מיצמצו, העדשה מלוכלכת או שהתאורה אינה מיטבית.

השקת נוט 9 של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום זהה לזה שבגלקסי אס 9. הנוט 9 החדש של סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מבחינה ויזואלית, כאמור המכשיר כמעט וזהה לדור הקודם ומציג שינוי מינורי כשקורא טביעות האצבע הוזז אל מתחת למערך הצילום ולא לצידו. כמו בדורות הקודמים, גם ה-Note 9 עמיד מפני מים בתקן של IP68.

העט S-Pen שמי שעובד עם הסמארטפון, מצייר או לומד, זכה לשדרוג משמעותי: מעתה הוא יתחבר באמצעות בלוטוס אך גם ידרוש טעינה. את היכולת הראשונה שהדגימו הייתה צילום תמונה מרחוק. כלומר, ברגע שאפליקציית הצילום פתוחה, תוכלו להשתמש בעט כדי לצלם. עוד ניתן להפסיק סרטון ביוטיוב, להמשיך לנגן אותו, עבור מצגות כשהדגים שכל הפרזנטציה מתבצעת באירוע ההשקה, נעשת דרך העט. שאר השימושים יהיו זהים כמו תרגום, כתיבת הודעות על המסך ועוד.

השקת נוט 9 של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
שדרוג גדול לעט המשולב במכשירי הנוט/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עד כה המכשירים של סמסונג, החל מהגלקסי S8 דרשו תחנת עגינה מיוחדת שמתחברת אל מסך המחשב ואל אביזרים נוספים כמו מקלדת, עכבר וחיבור אינטרנט. כעת החברה צימצמה את תחנת העגינה לכבל אחד שאותו פשוט ניתן לחבר למסך. את שאר האביזרים, ניתן לחבר באמצעות הבלוטוס. הפעולה מתבצעת גם בצורה מהירה יותר מבעבר ובהדגמה, תוך כמה שניות בודדות מאז שחיבר את הסמארטפון אל הכבל, המסך נדלק. המסך משמש גם כעכבר שבעזרתו ניתן לנווט בתוך מסך המחשב.

הסמארטפון יגיע ב-4 צבעים: כחול אוקיאנוס, לוונדר סגול, שחור חצות וחום טדי.

השקת נוט 9 של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הנוט 9 החדש של סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

סאני, היבואנית הרשמית של חברת סמסונג ובעלת רשת החנויות, מציעה חבילת הטבות לאלו שיזמינו את המכשיר בהזמנה המוקדמת. כדי לשריין מכשיר, תאלצו לשלם 99 שקלים בלבד ותוכלו ליהנות מערכת אביזרים מקורית הכוללת: מטען אלחוטי כפול מקורי, מוט סלפי אוניברסלי, מגן מסך בשווי של 150 שקלים ו-3 חודשי אחריות מורחבת סאני 360 בשווי של 150 שקלים. עוד יוכלו הלקוחות ליהנות מטרייד אין של עד 1,790 שקלים בהחזרת מכשיר גלקסי ישן או עד 2,250 שקלים בחזרת מכשיר אייפון ישן. מחיר ה-Note 9 טרם פורסם. "כרגיל, אנחנו נותנים את ההטבות המשתלמות ביותר ואפשרות הטרייד אין שתאפשר ללקוח לקבל עד 2,250 שקלים על הסמארטפון הישן שלו. סמסונג מכתיבה את השוק וה-Note 9 הוא המכשיר המתקדם ביותר שהושק", אמר משה פרי, מנכ"ל סאני, יבואנית סמסונג. "אנחנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות ממכירה מוקדמת כדי לאפשר להם לקבל את המכשיר הנחשק ביותר, מיד עם הגעתו לישראל. אנחנו מציעים את החבילה המשתלמת ביותר לצרכן הישראלי"

לצד ה-Note 9, הכריזה סמסונג על שעון חדש. מדובר בהכרזה די מפתיעה, כשהשמועות אודותיו התמקדו על כך שיושק בכלל בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה, IFA שתערך בסוף החודש בברלין. השעון יגיע ב-3 גדלים וצבעים, הוא מגיע עם מסך מסוג SuperAmoled וציפוי זכוכית גורילה המעניק עמידות מפני שריטות ושברים. עוד הוא עמיד מפני מים בתקן של 5ATM ויגיע גם בתצורה הכוללת תמיכה בדור רביעי, באמצעות אנטנה וסים אלקטרוני שבאמצעותם, ניתן יהיה לקיים שיחות גם ללא הטלפון. לצידו חשפה את המטען האלחוטי הכפול שמאפשר הטענה של ה-Note 9 לצד השעון החדש ואפילו העט.

השקת נוט 9 של סמסונג. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
השעון החכם החדש שהוצג לצד הנוט 9/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

השעון יוכל לבדוק האם המשתמש נמצא בלחץ ובמידה וכן, יציע לו פעולות כדי להירגע כמ נשימות עמוקות כדי להירגע. הוא גם יזהה באופן אוטומטי שש פעולות ספורט ויאפשר לכם לבחור מתוך רשימה ארוכה פעולות נוספות וינתח את השינה ויציע גם מדי בוקר את תקציר היום שכולל מזג אוויר, פגישות, חדשות חשובות ועוד.

עוד הציגה את ה-Galaxy Home, הרמקול החכם הראשון של החברה שמגיע עם העוזרת הוירטואלית ביקסבי. לצד הרמקול החכם, הכריזה החברה על שיתוף פעולה עם ספוטיפיי, כצעד להילחם בשירות המוזיקה של אפל, כשלסמסונג עצמה אין שירות מוזיקה. האפליקציה של ספוטיפיי תתמוך בכל הפלטפורמות של סמסונג: החל ממקררים, טלוויזיות ועד לשעונים ולרמקול החכם שהציגה היום.

השקת נוט 9 של סמסונג Galaxy Home. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ה-Galaxy Home, הרמקול החכם הראשון של החברה שמגיע עם העוזרת הוירטואלית ביקסבי/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הכותב הינו אורח של חברת סמסונג בניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully