הפקת עזריאלי/מאיר כהן

תרימו רגליים ותנוחו - ההכנות שלכם לחגים מתחילות כאן

וואלה! NEWS בשיתוף AZRIELI.COM, בשיתוף AZRIELI.COM

3.9.2018 / 7:17

כשמארגנים כל כך הרבה דברים לערב אחד חשוב, הדרך הכי טובה להישאר שפויים היא למצוא דרך להתייעל כדי לחסוך זמן וכסף. עזריאלי.קום מצאו עבורכם את הדרך הזו

החגים בפתח והחלטתם שהשנה יהיה החג הכי טוב שהיה לכם אי פעם. אתם מרגישים מחויבים לדאוג להכול - לארוחה, לניקיון, למתנות, לסידור ועיצוב הבית. משחקים לילדים גם צריך, אולי כמה כלי מטבח חדשים, כי בכל זאת זה ראש השנה, ובואו נודה על האמת, גם לכם אתם רוצים לקנות דבר או שניים, כי ביננו, מגיע לכם. אז למה להתרוצץ בעשרות חנויות שכל אחת מהן נמצאת במקום אחר, למצוא זמן, לחפש חנייה, להתמודד עם החום, אם אפשר פשוט להיכנס לאתר AZRIELI.COM ובכמה קליקים (או הרבה קליקים, זה באמת כבר תלוי בכם) לעשות שופינג מהספה, בבית ההממוזג ולקבל הכל במשלוח הביתה . השנה עושים קניות בסטייל.

יש משהו מרגש ביום הזה שבו כל המשפחה פועלת יחד. בזמן שאתה, הסו-שף הפרטי שלה, חותך ירקות לצלי, את מתארגנת על מנות הדג שאימא של האקס שלך לימדה אותך להכין (אבל את זה לא סיפרת לצד שלו של המשפחה) זו המנה שכולם מצפים לה, וכל פעם מחדש אתם חוששים שהפעם היא תתפקשש. אבל זה לא קרה מעולם, וגם השנה אתם יכולים להיות רגועים. בזכות הסיר השטוח הצהוב והמהמם שאימא שלך קנתה לכם לחג יוצאים לכם מטעמים שגורמים לכולם ללקק את האצבעות. והכי כיף שהוא מתאים בול לכמה וכמה מנות גדולות ונדיבות, ולגמרי חוסך צלחת הגשה.

עריכת שולחן חג היא אמנות, ואת טובה בזה. יש כמה סודות עיצוביים שאת מקפידה עליהם, כמו למשל שהצלחות והכוסות חייבות להתאים אחרת זה נראה מבולגן בעין, המפה צריכה להיות איכותית כדי שאימא שלו לא תציע בחביבות להביא לך מפה חדשה בשנה הבאה, והסכו"ם זו הזדמנות פז לתת קצת 'בלינג' לכל הטואטל לוק של השולחן. ראנר במרכז השולחן כטאץ' קלאסי שעוזר למרכז את תשומת הלב לאוכל המדהים, ופרחים - לא משנה מה, חייבים פרחים. בכל זאת, חג. עוד סוד לעיצוב השולחן? קערה עם שוקולדים קטנים שאסור לגעת בהם עד אחרי המנה הראשונה לפחות.

ואז מגיע הרגע הזה בערב. את אחרי סערת ההכנות, ושעה לפני הערב הגדול. שעה של שקט לעצמך בחדר השינה הנעים והביתי שלך זה בדיוק מה שאת צריכה כדי להיות בשיאך בהמשך הלילה. השמלה ונעליים מתאימים בול למה שאת רוצה לשדר: יפה, אבל קלילה ולא מתאמצת - גלאם ביתי פר-אקסלאנס. את יושבת לרגע על המצעים החדשים שהחלפת כבר בצהריים, נרגשת גם בגלל הערב, וגם לקראת הרגע שבו תזדחלי אל תוך המצעים החדשים שהחלפת כבר בצהריים, אחרי מקלחת טובה ותירדמי מאושרת. טאץ' אחרון - הזלפה של בושם בכל המקומות האסטרטגיים. זהו, עכשיו את מוכנה לחגוג כמו נסיכה, נראית כאילו הרגע הקצת משנת היופי שלך.

כמה מתנות, כמה ניירת! אבל זה בא לך טוב כי את אוהבת לתת ולפנק במתנות קטנות וגדולות. אריזות? זאת לא בעיה בכלל, כי פינת הסלון המוארת שלך הכי מתאימה לעבודות הקטנות האלו. וחוץ מזה, שעת האריזה הזאת היא סוג של שעת מנוחה על הספה, כשאת בנעלי הבית הנוחות שלך. יש לך שולחן יפה שעליו את יכולה לארוז בכיף, ואת בשוונג ועוצרת רק ללגימה קטנה מהקפה. מה אורזים? שמלה לבת אחותך, משחקים מכל הסוגים לאחים הקטנים שלה, וסט כריות כזה בדיוק כמו שלך לאימא שלהם, כי את יודעת בדיוק איך לעשות לה חג שמח.

הארוחה החלה, ותודה לאל, אין תקלות בינתיים. טפו טפו. הילדים מרוצים, אף טיפה של יין לא נשפכה על המפה הלבנה או על החולצה של הבנזוג, הסירים מלאים באוכל, הריח שהתפשט בבית מלטף את החושים, והכי חשוב, כולם יושבים יחד סביב שולחן אחד. אין כמו אהבה של משפחה, במיוחד אם אחד מהם - כל אחד - יעביר כבר את המלח.

זהו, זה נגמר. הילדים מרוצים ומתלהבים מהמשחקים החדשים שקיבלו, הסלון כל כך מסודר כאילו זה יום רגיל - רק הפרחים באגרטל רומזים לחדי העין שמשהו מאד חגיגי קרה כאן לפני זמן מה. תיכף כולם יתעייפו, ילכו לישון, ואחרי הטיול המשפחתי שתכננת למחר תחזרו לשגרה. אבל עוד רגע. עוד רגע ליהנות מהשלווה הזאת של אחרי ערב חג מושלם. וגם, כי עוד לא סיימתם את השמפניה ואת השוקולד שנשאר.

לכל מבצעי החגים באתר AZRIELI.COM

הפקה: YY הפקות
צלם סטילס: מאיר כהן
שיער: קובי קלדרון
איפור: רותי עדי
סטיילינג: מעיין אשל
לוקיישן: גלית דיין-רביב
מעצבת ארט: פאולין שובל

וואלה! NEWS בשיתוף AZRIELI.COM, בשיתוף AZRIELI.COM
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully