וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונר צעיר בן 22 הפסיד 24 מיליון דולר בהונאת ביטקוין

15.8.2018 / 12:42

הוא השקיע כמה עשרות דולרים ומצא עצמו מולטי מיליונר תוך כמה שנים, אחרי שהמטבע הווירטואלי ביטקויין זינק. כעת באמצעות רמאים מתאילנד, הצליח הצעיר בן ה-22 לאבד מעל ל-5,000 מטבעות שערכם היה מוערך ב-24 מיליון דולר

ביטקוין. ShutterStock
מיליונר צעיר בן 22 הפסיד 24 מיליון דולר בהונאת ביטקוין/ShutterStock

בתקופה האחרונה תחום מטבעות הדיגיטליים חווה צניחה משמעותית ואנשים רבים מפסידים בעקביות את כספים. עם זאת, רבים עדיין תומכים במטבע במטבע וניתן לשלם עם ביטקויין ועוד מטבעות ווירטואליים בלא מעט מקומות לרבות מסעדות. לא מעט אנשים התעשרו, גם צעירים שהשקיעו כמה עשרות דולרים בודדים ובתוך כמה שנים, מצאו עצמם מולטי מיליונרים וכך גם צעיר בן 22 שאיבד 5,564 ביטקוין, שבזמן ההונאה, שווי המטבעות היה מוערך בכ-24 מיליון דולר.

על פי הדיווח של אתר Mashable, המיליונר הצעיר מפינלנד נפל קורבן לעוקץ מתוחכם וגדול במיוחד של קבוצת רמאים מתאילנד. הקבוצה, מנתה עשרה אנשים ושכנעה את המיליונר הצעיר להשקיע בשלוש מניות באמצעות המטבע. אחת מהן היא מניה של קזינו והשתיים האחרות, קשורות למטבע וירטואלי חדש. קבוצת הרמאים הבטיחה למיליונר כי יזכה לראות אחוזי תשואה רבים מההשקעה ותוך זמן קצר.

המיליונר הצעיר ככל הנראה חיפש דרך מהירה להתעשר. בסופו של דבר השתכנע והשקיע בשלוש המניות תוך הבטחה כי בזמן הקרוב יראה תשואה גבוהה מהסכום שהשקיע, 24 מיליון דולרים. לרוע מזלו, אחרי מספר חודשים בהם לא ראה את התשואה המובטחת, גילה כי הפקיד את המטבעות במספר חשבונות בנק תאילנדיים שדרכו קנו הרמאים שטחים לבניה. לדברי המשטרה, חלק מהחשודים בהם שחקן מפורסם ואחיו כבר נעצרו, בעוד ששאר החשודים הספיקו להימלט מתאילנד. על פי הדיווחים, הם יואשמו בהונאה, והלבנת הון.

  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully