וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה נבחרה לאשת השיווק של ספטמבר

וואלה ברנז'ה

3.10.2018 / 10:35

שלי שמיר קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל, נבחרה לאשת השיווק של חודש ספטמבר על מהלך הקיץ החברתי-חווייתי לבני נוער "2018COCACOLA WOW TOUR 2018"

שלי שמיר-קינן. עידו איזק,
שלי שמיר-קינן/עידו איזק

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בשלי שמיר קינן, סמנכ"לית השיווק של חברת קוקה-קולה ישראל לאשת השיווק של חודש ספטמבר 2018, בעקבות הובלת המהלך הקיץ לבני נוער -"קוקה-קולה וואוו טור 2018 המשלב עשייה חברתית והנאה".

מנימוקי ועדת השיווק: "שלי שמיר קינן הובילה את המהלך החדשני בתולדות המותג קוקה-קולה לצד הקמפיין שנלווה לו. הפעילות מהווה אבן דרך משמעותית בעשייה השיווקית של המותג. מדובר במהלך שובר מוסכמות ופרדיגמות ,ופורץ גבולות בכל הקשור לדרך המסורתית בתקשור מותג בסדר גודל של קוקה-קולה. הצלחת המהלך הייתה מסחררת ו-2018WOW שבר את כל השיאים ועלה על כל הציפיות. אלפי בני נוער נרתמו לפרויקט והתנדבו בשמחה בקהילה שלהם. הקמפיין יצר חיבור אותנטי אשר תרם לאטרקטיביות והנחשקות של המותג. גם הקהל הבוגר הגיב באהדה למהלך ההתנדבות, והמהלך זכה לשיח חיובי.

שמיר קינן משמשת כסמנכ"לית השיווק של "קוקה-קולה" ישראל מזה כשנתיים ולה ותק של למעלה מ-10 שנים בקבוצת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ. שימשה בעבר כסמנכ"לית השיווק של המותגים קרלסברג ונביעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully