וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: נתניהו נפגש עם בני גנץ בלשכתו בירושלים

28.11.2018 / 11:08

לדברי גורמים המעורים בתוכן הפגישה, ראש הממשלה ושר הביטחון התייעץ עם הרמטכ"ל לשעבר על נושאים ביטחוניים, כחלק מכניסתו של נתניהו למשרד הביטחון. בשבועות האחרונים החל גנץ להיערך לקראת החלטה על עתידו הפוליטי

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו נפגש הבוקר (רביעי) עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ בלשכתו בירושלים. לדברי גורמים המעורים בתוכן הפגישה, היא לא עסקה בנושאים פוליטיים, אלא בהתייעצויות ביטחוניות, כחלק מכניסתו של נתניהו למשרד הביטחון.

מסביבת גנץ לא נמסרה תגובה ומלשכת נתניהו נמסר כי "עם כניסתו לתפקיד שר הביטחון, ראש הממשלה מקיים התייעצויות ביטחוניות ומקצועיות עם שרי ביטחון ורמטכ"לים לשעבר. ראש הממשלה נפגש עם עמיר פרץ, משה ארנס, בני גנץ וייפגש בימים הקרובים גם עם שאול מופז וגבי אשכנזי. המזכיר הצבאי של ראש הממשלה נוכח בכל הישיבות".

בשבועות האחרונים גנץ החל להיערך לקראת החלטה על עתידו הפוליטי, כשהוא עדיין מתלבט אם להיכנס בכלל, ובאיזו פלטפורמה. על פי הסקרים האחרונים, כניסתו של גנץ עשויה לטלטל את המערכת הפוליטית.

עוד בוואלה! NEWS:
סקר וואלה! NEWS: נתניהו שומר על כוחו, גנץ מקפיץ את המחנה הציוני
סקר "חברת החדשות": 28% מהציבור היו רוצים את גנץ כשר הביטחון
בזהות בדויה, בזמנים שונים: "כך חדר הכוח המיוחד לחאן יונס"

נתניהו
בני גנץ. לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו וגנץ בעת כהונתו כרמטכ"ל/לשכת העיתונות הממשלתית

בסקר שפורסם בוואלה! NEWS בשבוע שעבר, יומיים לאחר ששרי הבית היהודי נפתלי בנט ואיילת שקד הבהירו כי לא יפרקו את הממשלה, עלה כי אם גנץ ירוץ בראשות "המחנה הציוני", המפלגה הייתה שואבת מנדטים מלפיד, כחלון וממפלגתה העתידית של אורלי לוי אבקסיס, וזוכה ל-26 מנדטים - המפלגה השנייה בגודלה, ארבעה מנדטים בלבד מתחת לליכוד בראשות נתניהו.

מצב דומה היה מתרחש אילו גנץ היה מתמודד בראש רשימה עצמאית, אולם אז היה זוכה לפחות מושבים - 19 מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully