וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחסוך כסף ולדאוג שהמשלוח יגיע: המדריך המלא להזמנת תחפושות מהאינטרנט

21.1.2019 / 8:48

חג פורים יתקיים בחודש מרץ וכעת, חודשיים לפני, זה אולי הזמן הטוב ביותר להזמין תחפושות מהאינטרנט. בעצם תוכלו ליהנות ממרווח זמן ביטחון וגם להיות ערוכים לתקלות במשלוח. כיצד תעשו זאת בצורה הטובה ביותר ותוכלו גם לחסוך כסף

פורים בהרצליה, 1 במרץ 2018. ערית הרצליה, מערכת וואלה! NEWS
זה הזמן הטוב ביותר להזמין תחפושות./מערכת וואלה! NEWS, ערית הרצליה

חג הפורים עתיד להתקיים בעוד חודשיים בלבד ומאות אלפי ישראלים עתידים להגיע מחופשים למקומות העבודה ולמוסדות הלימודים. לא מעט מהם יעידו שהשקיעו מחשבה רבה, לעיתים חודשים מראש, על תכנון התחפושת והזמנתה. משנה לשנה מגמת ההזמנות מחו"ל זוכה לעלייה של עשרות אחוזים בקרב הישראלים, ומן הצפוי, גם בחג פורים אנו זוכים לראות את המגמה הזאת ובצדק. מחירי התחפושות עולים באופן מתמיד מדי שנה ובהתחשב בהיקף ההיצע, המגוון באינטרנט רחב פי כמה מזה שבחנויות הישראליות. בעקבות זאת, הבחירה מהיכן להזמין הופכת לפשוטה באופן משמעותי, שכן במידה ותרצו להזמין תחפושת פחות פופולרית, ספק אם תמצאו אותה ברשתות הגדולות ובמחירים נוחים.

גם השנה, לא מעט הורים יבחרו להזמין תחפושות לילדים דרך האתרים הבינלאומיים, כשבראשם אמזון, איביי ועלי אקספרס. ולמרות שחג התחפושות, כאמור, במרחק חודשיים מאיתנו, על מנת להתמודד עם זמני המשלוחים, כדאי לתכנן אותם כבר עכשיו. באתרים האמריקנים, משלוח בסיסי יקח כשבועיים בממוצע. לעומת זאת, באתרים הסינים, המשלוח יכול להגיע לשלושה שבועות ולעיתים אף ליותר מחודש. לכן, כדאי שתשימו לב גם לפרטי המשלוח בעת ההזמנה ושקלו בחיוב להוסיף עוד כמה שקלים על מנת לקבל את התחפושת במהירות.

עדלאידע, חברון, 1 במרץ 2018. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
פורים רק בעוד חודשיים. עדלאידע בחברון, 2018/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

"בעוד כחודשיים נחגוג את חג הפורים והורים רבים כבר החלו להזמין תחפושות באתרי הסחר המקוון, כך שאם הילד מתחרט או שהתחפושת דורשת תיקון בארץ, יש זמן לכך. הישראלים אשר שברו השנה שיא בהזמנת חבילות עם כ 65 מיליון חבילות, יודעים לזהות את ההזדמנויות ברשת אל מול ההיצע הגדול, המגוון והמחירים האטרקטיביים", אומר חיים מזעקי, ראש חטיבת שרשרת האספקה בדואר ישראל. "מומלץ להזמין מאתרים גדולים ומוכרים, לשים לב לאותיות הקטנות ולדירוג המוכרים. כדאי לבחור תחפושות שאינן דליקות, מסורבלות או כבדות מדי ולשים לב האם ההזמנה כוללת את כל האביזרים שבתמונה. נקודה חשובה שאין להזמין מחו"ל צעצועים ואביזרים שנראים כמו כלי נשק כמו אקדחים. גם חומרי איפור כדאי להזמין מאתרים מוכרים", הוסיף.

בעת קניית תחפושות ברשת, ישנם לא מעט פרטים שתרצו לשים אליהם לב. תחילה, בדקו היטב את המידות. לרוב תוכלו למצוא טבלה המפרטת בדיוק את מידות התחפושת בעמוד הרכישה. במידה ואתם לא בטוחים במידה שלכם או של אחד מילדיכם, הזמינו מידה אחת גדולה יותר וקצרו את התחפושת במידת הצורך. עוד בדקו שחומרי התחפושת לא עשויים ממרכיבים פלסטיים שעלולים להיות דליקים. יניב קוטר, בעלי חברת השילוח DealTas, המשלחת עבור ישראלים מארה"ב לישראל ממליץ "בין כל האתרים צריך לשים לב לאלו המוכרים תחפושות מאושרות לשימוש ילדים, משמע תחפושות שאינן דליקות, חונקות ושעברו מבחני עמידות. לכן לא כדאי להתפתות ולקנות מגורם לא מאושר ואנחנו ממליצים להיצמד לרשתות הגדולות ולקמעונאים מוכרים".

שילוח לארץ ניתן היום על ידי מגוון חברות במחירים תחרותיים ומשתלמים. על מנת לשמור על המחיר הנמוך, קוטר ממליץ לצרכנים לאחד חבילות לכדי משלוח אחד. במקרים רבים, שילוח של תחפושת, בנוסף לעלות התחפושת עצמה, לא תהיה משתלמת במיוחד. לכן, נסו לאחד את התחפושות למשלוח מרוכז, שכן תוכלו להוזיל משמעותית את עלויות השילוח. בדקו איזו חברה מציעה לכם איחוד חבילות מאותו ספק ללא עלות. כמו כן, בדקו איזו חברה תצמצם עבורכם את הנפח הכולל של האריזה המקורית. לנפח החבילה יש השפעה ישירה על מחיר השילוח.

עוד באותו נושא

מנועה קירל לכוח פי.ג'יי: אלה התחפושות הכי חמות השנה לפי גוגל

לכתבה המלאה
חוגגים במסיבת פורים, תל אביב, 2 במרץ 2018. ראובן קסטרו
האביזרים לא פחות חשובים מהתחפושת עצמה - קראו באותיות הקטנות מה התחפושת כוללת./ראובן קסטרו

עוד תרצו לבדוק שהחבילה שלכם לא עוברת את הרף לתשלום מס. על פי החוק, פריטים שמחירם עולה על 75 דולרים מחויבים במס. בדקו את העלויות לפני שאתם מזמינים, את המס יגבו מכם כאן בארץ לפני שחרור החבילה. וכן אל תשכחו שעוד יש לכם זמן, אז אל תזמינו חבילות עם שילוח מהיר באופן פזיז, שכן מחיר השילוח יכול לעיתים לעלות על זה של התחפושת עצמה. עם זאת, ישנם לא מעט יתרונות על שילוח מהיר כמו הגעתו עם שליח עד הבית והקצאת מספר מעקב המאפשר לכם לדעת איפה החבילה בכל זמן נתון ובעצם מבטל את הצורך להסתמך על "דואר ישראל". לכן, וודאו לבדוק את מחירי השילוח בעת הליך הרכישה. לחבילה שלכם ייקח יותר זמן להגיע - אבל תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

המלצה נוספת שתרצו לקחת בחשבון היא שימוש בכרטיס אשראי נטען. היתרונות ברורים - תוכלו להטעין את הכרטיס בדיוק בסכום שתרצו לבזבז, ומאחר ואינו מאפשר משיכת כספים העוברת על היתרה הנמצאת בחשבון, ממש כמו כרטיס דיירקט, הוא בטוח יותר מאשראי בנקאי. עוד הכרטיס מאפשר רכישות בינלאומיות בחשבון הנפרד לחשבון הבנק וניתן לבחור כבר בסניף של "דואר ישראל" את המטבע שבו הוא יפעל, מה שיוריד את העמלות ויאפשר לכם רכישה ללא המרת המטבע.

חוגגים במסיבת פורים, תל אביב, 2 במרץ 2018. ראובן קסטרו
חוגגים פורים בתל אביב, 2018/ראובן קסטרו

על פי הנתונים שנאספו עד כה, התחפושות הפופולריות ביותר בשנת 2019 כוללות דמויות מפורטנייט, וונדר וומן, זוגות מלוכה בעקבות חתונתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל, הפנתר השחור, מכשפות ונסיכות דיסני ועוד. בחנויות המקוונות כבר החלו במבצעים לקראת פורים. באיביי תמצאו מגוון רחב של תחפושות במחירים זולים, ב-Costumes4less מתחייבים למחירים הנמוכים ביותר ובאתר Costumes Express תוכלו למצוא הנחות של עד 90 אחוזים לצד 20 אחוזי הנחה על הקנייה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully